چاپ شاپرک مرکز تخصصی طراحی و چاپ تراکت های خاص و فانتزی

تراکت چیست و چه کاربردی دارد؟

تراکت یک برگه تبلیغاتی می باشد که صاحبان مشاغل کوچک و یا بزرگ می توانند خدمات و یا محصولات قابل ارائه خود را در آن معرفی کرده و به صورت مستقیم به دست مخاطبان خود برساند. این نوع تبلیغ یکی از ارزانترین و همچنین پرکاربردترین نوع تبلیغات از نوع مستقیم می باشد.

فواید استفاده از تراکت :

1 – شما می تواید مخاطب اصلی خود را بدون هیچ واسطه ای هدف قرار داده و خدمات خود را معرفی کنید.

2 – اطلاع رسانی آسان و سریع با استفاده از یک جمله کلیدی و معرفی خدمات خود بصورت کوتاه تا مخاطب شما بتواند با استفاده از شماره های تماس و آدرس شبکه های اجتماعی درج شده در تراکت از خدمات شما بصورت کامل آگاهی یابد.

3- قابل لمس و اطمینان از اینکه پیغام خود را به مخاطب اصلی خود رسانده اید. در نظر بگیرید کیفیت کاغذ و نوع طرح در تراکت بسیار مهم می باشد تا بتواند اطمینان مخاطب را جلب کند.

4- ارزان و مقرون به صرفه بودن یکی دیگر از مزایای تراکت نسبت به دیگر تبلیغات میباشد. چاپ تراکت ارزان به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را هدف قرار دهید.

5- بازاریابی سریع در کوتاهترین زمان به خصوص اگر در همایش ها و یا نمایشگاه های مرتبط بتوانید مخاطب خود را یافته و با تراکت خود، خدمات قابل ارائه خود را معرفی کنید.

6- بهترین تبلیغ برای کسب و کارهای محلی همچون : رستوران، آرایشگاه، سوپرمارکت، آموزشگاه های مختلف و ...

راه های افزایش تاثیرگذاری تراکت بر مشتریان :

جهت پخش تراکت خود از راه های قدیمی همچون پخش آن در مکان های عمومی خودداری کنید و از روش های خلاقانه تر استفاده کنید. یکی از این روش ها قرار دادن تراکت در زیر برف پاک کن ماشین ها با توجه به مناطق مورد نظر و یا قرار دادن در بین مجلات و روزنامه ها می باشد. یکی دیگر از راه های موثر چاپ تراکت خاص بصورت برش خاص و فانتزی می باشد که شکل برش و طراحی تراکت در همان نگاه اول نوع خدمات قاب ارائه شده را به مخاطب شما القاء کند و مخاطب قبل از خواندن مطالب تراکت متوجه کسب و کار شما بشود. در طراحی تراکت خود حتما از جملات کوتاه و رنگ و تصاویر مرتبط استفاده کنید. مخاطب تبلیغاتی ترجیح میدهد با مشاهده چند تصویر به خواسته تبلیغاتی شما برسد و تمایلی به خواندن جمله های تبلیغات طولانی و پیچیده ندارد.

مجموعه طراحی و چاپ شاپرک، یکی از قدیمی ترین و به روزترین مجموعه ها جهت طراحی و چاپ تراکت در سایز، برش و طرح های متنوع و فانتزی می باشد و به شما کمک می کند تا به خوبی مخاطب خاص خود را هدف قرار داده و خدمات و محصولات قابل ارئه خود را معرفی کنید. با مراجعه به وب سایت چاپ شاپرک ShaparakGroup.com از تعرفه های طراحی و چاپ تراکت و دیگر محصولات تبلیغاتی مطلع شوید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1279593