به منظور حفظ جان شهروندان، تردد با امنیت ضرورت دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه با تاکیدات استاندار محترم در ارتباط با تامین امنیت و حفظ جان شهروندان برای کاهش تصادفات رانندگی باید قوانین کنترل ترافیک بطور جد پیگیری شود.

به گزارش خبر آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز : علی درویش پور در جلسه شورای ترافیک که روز یک شنبه در سالن جلسات معاونت هاهنگی امور عمرانی  برگزار شد افزود: به علت تردد بیش از حد وسایل نقلیه در کلان شهرها با حجم سنگینی از بار ترافیکی مواجه هستیم و به تبع آمار تصادفات رانندگی بالا خواهد بود. 
وی عنوان کرد: مجموعه اقدامات و محدودیت های ترافیکی از جمله منع تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر و تمرکززدایی در امتداد محورهای پرتردد باید در دستور کار قرار گیرد.
درویش پور تاکید کرد: با توجه با تاکیدات استاندار محترم در ارتباط با تامین امنیت و حفظ جان شهروندان برای  کاهش تصادفات رانندگی باید قوانین کنترل ترافیک بطور جد پیگیری شود. 
معاون هماهنگی امور عمرانی خاطر نشان کرد: با وجود اهمیت عوارضی های استان البرز در پرداخت هزینه نگهداری آزاد راه ها و بزرگراه ها، به جهت اینکه شهروندان استان البرز هزینه اضافی متحمل نشوند ضرورت دارد بازنگری کلی و دقیق صورت گیرد. 
وی افزود: دستگاه های اجرایی برای تسریع در اجرای طرح های کنترل ترافیک باید هماهنگی و انسجام کافی را بایکدیگر داشته باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1279858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =