۰ نفر
۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
قبل از خرید جک s3 حتماً بخوانید

اگر خرید جک s3 را به عنوان گزینه نهایی خود برای صاحب شدن یک کراس آور انتخاب کرده‌اید، شاید بهتر باشد که کمی در این انتخاب خود فکر کنید و در مورد ویژگی‌ها و مشخصات آن مطالعه بیشتری داشته باشید.

در حقیقت می‌توان این مورد را یکی از بهترین خودروهای جک معرفی کرد که هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ کارآیی سطح خوبی دارد. به همین دلیل است که خرید و فروش  جک s3 نسبت به بسیاری از گزینه‌های ایرانی رونق بیشتری دارد.

 با در نظر گرفتن مسئله قیمت جک s3 و همچنین مشخصات ظاهری و مشخصات فنی آن، در این مطلب به برخی نکات خواهیم پرداخت که به خرید شما کمک می‌کند.

جک s3 شما را صاحب یک خودروی زیبا می‌کند

 اولین چیزی که شما قبل از خرید جک s3 باید بدانید این است که شما صاحب یک خودروی زیبا و شیک می‌شوید. طراحی این خودرو بر مبنای زبان طراحی شرکت جک انجام گرفته است و یک خودروی متفاوت نسبت به سایر کراس اوور های شهری محسوب می‌شود. تا حدود زیادی می‌توان این خودرو را به یک شاسی‌بلند کوچک تشبیه کرد که تناسب در طراحی آن به چشم دیده می‌شود. شما هر ایرادی که بخواهید به جک s3 بگیرید، مطمئناً برای ایراد گرفتن از طراحی خودرو کار سختی خواهید داشت و بیشتر ممکن است سلیقه خاص شما به آن گیر بدهد.

هیچ وقت نگران اتمام سوخت خودرو نباشید

اگر مصرف سوخت پایین یک معیار خوب در خرید شماست، برای پرداخت قیمت  جک s3 تعلل نکنید. این خودرو یکی از معدود خودروهای چینی و ایرانی است که مصرف سوخت پایین‌تری نسبت به هیکل و جثه خود دارد. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که میزان مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در حدود ۷ لیتر است. در ضمن برای آن یک باک ۴۵ لیتری استفاده شده است و شما می‌توانید مسافتی در حدود ۶۰۰ کیلومتر را با آن طی کنید. این یعنی شما حتی بلندترین مسافت‌ها را انتخاب کنید، باز هم نیازی به سوختگیری مکرر ندارید و سختی چندانی در طول مسیر نخواهید کشید.

اگر افراد قد بلند در خانواده خود دارید، نخرید

 این یکی از بزرگترین ایراداتی است که ممکن است در جریان خرید و فروش جک s3 از آن گرفته شود. البته این بیشتر در همه خودروهای کراس‎اور و خودروهای با سبک طراحی کوپه دیده می‌شود. در طراحی بدنه این خودرو می‌بینیم که قسمت عقب سقف آن به سمت پایین متمایل کرده است. این موضوع باعث شده که فضای سرنشینان عقب کمتر باشد و به همین دلیل در وهله اول بهتر است تنها دو نفر در از عقب خودرو بنشیند و در گام دوم سعی کنید از افراد قد بلند بیشتر به عنوان راننده استفاده کنید! مطمئناً طی کردن مسافت زیادی به صورت حالت نیمه کج می‌تواند آزاردهنده باشد.

با خیال راحت رانندگی کنید

همیشه می‌توان ایمنی بالا را به عنوان یک نقطه قوت برای جک s3 معرفی کرد. البته این نکته را فراموش نکنید که این خودرو هیچ گونه مجوز یا گواهی ایمنی بالا از شرکت‌های معتبر را ندارد و به همین دلیل به این اطلاعات اشاره نشده است. اما در وهله اول سیستم ترمز این خودروها از نوع دیسکی ضد قفل ABS است و در کنار آن از سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز یا همان EBD استفاده شده است. وجود کیسه هوا برای راننده و سرنشین نوعی اعتماد به نفس و اطمینان خاطر برای آنها به وجود می‌آورد که ایمنی خودرو را نشان می‌دهد. البته طراحی بدنه خودرو هم به شکلی است که ۳۳ درصد از آن از فولاد گالوانیزه ساخته شده و این استحکام بالای آن را نشان می‌دهد.

قیمت برخی از قطعات گران است

یکی از مواردی که احتمالاً شما را در خرید  جک s3 کمی می‌ترساند، بالا بودن قیمت برخی از قطعات این خودروها است. این قطعات بیشتر شامل قسمت‌های تزیینی و چراغ‌های خودرو می‌شوند. این وضعیت به شکلی است که شما برای چراغ‎های خودرو قیمت‌هایی مانند ۳۴۵ هزار تومان و ۴۲۰ هزار تومان باید بپردازید که رقم‌های بسیار بالایی است. یا به عنوان مثال شما مبلغی در حدود ۵۰۰ هزار تومان هم برای آینه‌های بغل خودرو می‌پردازید که نسبت به خودروهای ایران رقم بالایی محسوب می‌شود.

با این وجود، به نظر می‌رسد که خرید جک s3 گزینه نامناسبی به عنوان یک کراس‎اور خانوادگی نیست و شما می‌توانید از آن به عنوان یک خودروی مقرون به صرفه و اقتصادی یاد کنید. فقط باید راننده خوبی باشید و در طول رانندگی مواظب اطراف خود باشید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1280366