دبیر: جرم خادم و جدیدی چه بود که در انتخابات نیستند؟

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی برای دقایقی در مجمع انتخاباتی این فدراسیون صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علیرضا دبیر در صحبت های خود در مجمع کشتی گفت: مردیم تا اینجا هستیم. کاش خادم و جدیدی که بزرگان ما هستند هم بودند. جرم اینها چیست؟ جرمشان دوست داشتن کشتی است. می گذاشتید بیایند مگر چه اتفاقی می افتاد؟ امیر خادم مربی من بود و یا عباس جدیدی که وقتی کشتی می گرفت روس ها غبطه می خوردند.
وی افزود: ورزش کشتی بزرگتر از فدراسیون است و همه نباید در فدراسیون باشند. من ۱۵ سال نبودم اما خارج از فدراسیون کار خودم را کردم و هر کمکی از دستم برآمد برای کشتی در شهرداری انجام دادم.

دبیر با بیان اینکه شعار قهرمانی در المپیک ۲۰۲۰ حرف بزرگی است، گفت: از المپیک ۲۰۲۰ غافل نیستیم اما برنامه اصلی مان ۲۰۲۴ است. کشتی فقط روی تشک نیست.
دبیر گفت: جا دارد از رسول خادم تشکر کنم. رسول برای من همیشه رسول خادم است. امیر برای من همیشه امیر خادم است. همانطور که برای محبی از جایم بلند می‌شوم برای این بزرگان هم بلند می شوم. لطفاً دوستان حاشیه سازی نکنند. کشتی به درآمد پایدار احتیاج دارد. اینکه بگوییم من این بانک را می آورم فایده ندارد چرا که شما بروید آن بانک هم می رود.
کاندیدای فدراسیون کشتی با اشاره به کاهش تعداد کشتی گیران گفت: بر خلاف فدراسیون قبلی ۹۰ درصد وقتم را برای هیات های کشتی می گذارم. مشکل امروز کشتی ما مربیان نوجوانان و نونهالان هستند. اردوی تیم ملی جای آمادگی است و باشگاه جای یادگیری. اینطور نیست که هر کس سرمربی تیم ملی شود هر کس را دوست داشت را به کادر خود اضافه کند. این نیست من در فدراسیون کشتی بنشینم و بگویم بفرمایید. ما و تیم فنی مان باید به شهرستان ها برویم نه اینکه آنها مربیانشان را بفرستند. مشکل امروز کشتی ما این است که نتوانسته خوب قهرمانان را از رده های پایین به بزرگسال انتقال بدهد. حداقل ۹۰ درصد وقت من برای تیم های پایه است. خیلی بد است که فقط ۸۵ هزار کشتی گیر داریم. من وقتی ضربه خوردم که حریف خوب نداشتم.

روسای هیاتها باید سفر خارجی بروند
قهرمان المپیک سیدنی افزود: حتماً روسای هیات ها باید به عنوان سرپرست به سفرهای خارجی بروند. من با لطف خدا و ائمه به مجمع آمدم. من سال ۸۵ هم می توانستم رییس فدراسیون شوم اما شرایط وارد بازی سیاسی شد و نخواستم با کشتی معامله کنم. از من خواستند به گزینه شان در شهرداری رای بدهم اما بر سر کشتی معامله نکردم. کتکش را هم خوردم. امروز آمدم و هستم و این مانده شما چه تصمیمی می گیرید. من آینده حمید سوریان و امید نوروزی هستم. نگذارید اینها بروند. این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1280596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    0 0
    آقای دبیر باید بداند که مدیریت فقط تعریف و تمجید از همه نیست بلکه باید کاملا رک و مقتدر باشد