هشدار بانک ملی ایران نسبت به کلاهبرداری‌های پیامکی حذف یارانه

بانک ملی ایران در راستای حفظ منافع مشتریان، نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران از طریق ارسال پیامک های تلفن همراه مبنی بر این که یارانه شما قطع شده است، هشدار داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بنا بر گزارش های رسیده، اخیرا کلاهبرداران در برخی از مناطق محروم و دور افتاده کشور در شگردی جدید، پیامکی با این عنوانکه «یارانه شما قطع شده است و جهت اطلاع از یارانه خود به لینک زیر مراجعه فرمایید» از طریق تلفن همراه به مردم ارسال می کنند و با این روش نسبت به سوءاستفاده از حساب مشتریان بانکی اقدام می کنند.

در این روش، برخی از مشتریان بدون در نظر گرفتن مخاطرات موجود به آدرس دریافتی مراجعه و اطلاعات حساب و کارت خود نظیر رمز دوم و CVV2 را ثبت نموده که سارقان و کلاهبرداران پس از جمع آوری اطلاعات مشتریان حساب های آنها را تخلیه می کنند.

بانک ملی ایران از هموطنان و مشتریان عزیز تقاضا دارد برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری احتمالی و متضرر شدن، به هیچ عنوان این گونه تماس ها را ترتیب اثر نداده و در صورت دریافت این گونه پیامک های مشکوک هوشیاری لازم را داشته باشند و مراتب را به حراست بانک و یا مسئولان انتظامی گزارش دهند.

بر این اساس بانک ملی ایران تاکید می کند مشتریان گرامی برای پیشگیری از کلاهبرداری های احتمالی و متضرر شدن، اپلیکیشن 60 را از طریق سایت بانک ملی ایران نصب و راه اندازی کنند.

 بانک ملی ایران اﺳﺘﻔﺎده از اپلیکیشن ﮐﺎرﺑﺮدی 60 را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮑﯽ از اﺑﺰارﻫﺎی ﻣﻔﯿﺪ ﺑﺮ روی ﮔﻮﺷﯽ ﻫﺎی ﺗﻠﻔﻦ همراه ﺑه جهتﮔﺴﺘﺮش ﺷﯿﻮه ﻫﺎی ﭘﺮداﺧﺖ و به منظور ﺑﺎﻻ ﺑﺮدن اﻣﻨﯿﺖ تراکنش های ﺑﺎﻧﮑﯽ ﯾﮏ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻣﻨﺎﺳﺐ و ﻣﻨﻄﻘﯽ معرفی می کند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1280647