100 هزار مترمربع پروژه بهداشتی درمانی در لرستان در حال احداث است/ پیشرفت 90 درصدی طرحها

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان گفت: در استان لرستان بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی- درمانی در دست ساخت است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سیدکامل تقوی نژاد در این خصوص گفت :عملکرد دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ارائه خدمات  به سیل زدگان به ویژه پیشگیری از بیماری های واگیر موجب افتخار وزارت بهداشت و جای تقدیر دارد.

وی افزود : این اقدامات مورد توجه مجامع بین المللی قرار گرفت چرا که موارد مشابه و حتی با بعد تخریبی کمتر در سایر نقاط دنیا تلفات جانی و اپیدمی های شدید را ایجاد کرده است.

کاهش هزینه درمان سیاست وزارت بهداشت

معاون معاون وزیر بهداشت در ادامه عنوان کرد : سیاست های وزارت بهداشت بر کاهش پرداخت هزینه های درمان از جیب مردم به ویژه در مناطق محروم کشور تاکید دارد

 تقوی نژاد تصریح کرد : بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه ی بهداشتی درمانی در لرستان در دست ساخت قرار دارد که روند تکمیل عمده ی آنها نزدیک به ۹۰ درصد است.

وی ادامه داد: برای تسریع در روند تکمیل سه پروژه ی مهم بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نیایش خرم آباد و بیمارستان های ۲۰۰ تختخوابی شهرستان های دورود و کوهدشت جلسات هماهنگی با فرمانده قرارگاه خاتم و مدیران عامل برخی بانک ها برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پایان افزود : در سالجاری تمامی دستگاه های اجرایی باید با هم هماهنگ شده و برای مقابله با فشارهای اقتصادی تحمیل شده از طرف دشمنان برنامه ریزی داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1280985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =