کارفرما از چه زمانی باید پرسنل خود را بیمه کند؟

قائم‌مقام سازمان تامین اجتماعی گفت: از روز اول هر کسی که وارد کار می‌شود به هر طریقی بیمه است و باید نسبت به حق خود آگاه و مطالبه‌گر باشد.

به گزارش خبرآنلاین، محمد حسن زدا قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود درباره کارفرما چه زمانی باید پرسنل خود را بیمه کند اظهار کرد: از روز اول هر کسی که وارد کار می‌شود به هر طریقی بیمه است و باید نسبت به حق خود آگاه و مطالبه‌گر باشد.

قائم مقام مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: اگر کارفرما لیست افراد را نفرستاد و اگر قرار شد از بازرسی‌ها استفاده کنند و نمی‌دانم به چه کسی باید مراجعه کنند با تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

وی افزود: در تماس می‌توانند بدون ذکر نام خود به ماموران سازمان تامین اجتماعی اطلاع دهند تا ماموران ما برای بیمه شدن آن‌ها اقدام کنند.

۴۷۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =