روایت اینستاگرامی واعظی از حال و هوای جوانان استارت‌آپی در نمایشگاه الکامپ

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در اینستاگرام خود درباره حضورش در میان جوانان استارت‌آپی نمایشگاه الکامپ نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور به همراه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه الکامپ بازدید کردند.

واعظی درباره بازدیدش از نمایشگاه الکامپ در اینستاگرام خود نوشت: 

روز جمعه پس از بازدید چند ساعته از نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید، از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ بازدید کردم. تقریبا از همه غرفه‌های مختلف شرکت‌های الکترونیک، تجارت الکترونیک، کامپیوتر (سخت‌افزار و نرم‌افزار)، خدمات اینترنتی و استارت آپ‌ها در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر بازدید کردم و با توضیحات آقای جهرمی، وزیر ارتباطات در جریان تازه‌ترین دستاوردها و تولیدات و خدمات الکترونیک و اینترنتی و فناوری اطلاعات کشور قرار گرفتم.

حضور چشمگیر جوانان کارآفرین در قالب شرکت‌های استارتاپی در نمایشگاه با شور و حالی مثال زدنی همراه بود و نشاط و انرژی فوق العاده مثبتی به بازدیدکنندگان منتقل می‌کرد. از آنجا که آینده کسب و کار کشور بسته به توسعه فناوری‌های نوین و استارتاپ‌هاست، حمایت قاطع دولت از تولیدکنندگان و ارایه دهندگان خدمات ایرانی را مورد تاکید قرار دادم و بر لزوم تلاش برای ارتقای هر چه بیشتر کیفیت محصولات داخلی برای جذب پایدار بازار در فضای رقابتی تاکید کردم. 

در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، در نشست تخصصی رویکردهای نوین در شکل دهی اقتصاد هوشمند هم شرکت مردم و در آنجا متذکر شدم که تحولات دیجیتال و الکترونیک یکی از نیازهای اساسی کشور است و تحولات در فضای مجازی و هوشمندسازی در بخش‌های تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در کشور مغفول مانده است و باید برای اقتصاد کشور با چنین نگاهی برنامه‌ریزی کرد تا شاهد تحولات اساسی و جهش باشیم.

۲۱۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =