مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری سنندج تجهیز شد

با هدف روانسازی گره های ترافیکی در مناطق پر تردد شهری ،مدیریت بحران وهمچنین نظارت بر خدمات شهری، مرکز مانیتورینگ ترافیک شهری با هزینه ۹میلیارد ریالی تجهیز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حشمت اله صیدی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با هدف روانسازی گره های ترافیکی در مناطق پر تردد شهری، مدیریت بحران و همچنین نظارت بر خدمات شهری، مرکز مانیتورینگ ترافیک شهری با هزینه ۹میلیارد ریالی تجهیز شد.

شهردار سنندج گفت: از مباحث با اهمیت در حوزه مدیریت شهری حرکت به سمت هوشمندسازی است که راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهری در راستای دستیابی به شهر هوشمند از جمله این اقدامات است.

وی افزود: راه اندازی مرکز مانیتورنیگ با هدف بهره مندی از سیستم هوشمند و دوربین های ثبت تخلفات رانندگی در  سطح شهر به صورت الکترونیکی  در راستای کنترل بار ترافیکی و کاهش آمار تصادفات  بسیار حائز اهمیت است.

صیدی بیان کرد: از جمله قابلیتهای این مرکز می توان به ثبت تخلفات رانندگی به صورت سامانه های هوشمند ثبت تخلفات، ارسال تخلفات در بستر اینترانت ملی جهت اعمال قانون به سایت مرکزی راهور ناجا و امکان پایش معابر به منظور بهره برداری های مختلف شامل ثبت تخلف، کنترل ترافیک و پایش معابر اشاره نمود.

شهردار سنندج اضافه کرد: مرکز مانیتورنیگ ترافیک شهری دارای ۲۱ مانیتور با قابلیت پوشش ۱۰۰ دوربین را دارد.

صیدی در پایان گفت: با راه اندازی مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری و رعایت قوانین از سوی شهروندان، شاهد بهبود وضعیت ترافیک شهر، کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی خواهیم بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =