مهاجم دورگه ۱۹۱ سانتی در تیم ملی جوانان

آروین جواد مهاجم تیم نایمخن توسط پورموسوی به تیم ملی دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها تیم ملی جوانان از هلند یک مهمان ویژه دارد؛ آروین جواد. بازیکن تیم باشگاه نایمخن هلند. تیمی که جهانبخش فوتبالش در اروپا را از آن شروع کرد. او این روزها توسط پورموسوی به تیم ملی دعوت شده و لباس مقدس ایران را برتن می کند.

آروین جواد درباره شرایط اردوی تیم ملی جوانان و اوضاعش در هلند به خبرآنلاین گفت: «اردو در سطح خوبی بود و هشت روز تمرین کردیم و آقای پورموسوی، مربی بسیار خوبی است و چیزی‌های زیادی از این مربی یاد گرفتم. من در تیم زیر نوزده سال نایمخن بازی می‌کنم، فوروارد هستم و قدم ۱۹۱ سانتی‌متر است. در این فصل و در طی سی بازی، ۲۱ گل زدم و به‌خاطر عملکردم به تیم ملی جوانان دعوت شدم.»

آروین جواد درباره انتخاب ایران و پیشنهادهایش گفت: «من در هلند به‌دنیا آمدم، اما باتوجه به شرایط و علاقه خودم، ترجیح دادم برای ایران بازی کنم و برای من افتخار است که برای ایران توپ می‌زنم. ما امسال در جدول رده‌بندی ششم شدیم و باتوجه به این پنجره نقل‌وانتقالات تازه باز شده، من هنوز پیشنهاد خوبی از تیم‌های بزرگ دریافت نکردم، اما این احتمال وجود دارد که به تیم بزرگسالان نایمخن دعوت شوم.»

او در پایان صحبت‌هایش گفت: «من خیلی خوشحالم که با آقای پورموسوی کار کردم و چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم و امیدوارم در اردوهای بعدی چیزی‌های بیش‌تری از او یاد بگیرم.»

۲۵۶ ۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =