کیهان از روحانی تلویزیون هم عصبانی شد/ چرا آن روحانی می گوید مبارزه با بدحجابی نباید  سیاسی شود؟

کیهان نوشت:صبح دیروز برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران به موضوع بررسی اجرای طرح «ناظر یک» پرداخت که براساس آن نیروی انتظامی با روش‌های مختلف از جمله تذکر و اخذ تعهد و... به مقابله با مصادیق کشف حجاب در خودرو پرداخته است.

این طرح که در پی مطالبه مردم دیندار و ارزشمدار و گلایه آنها از رواج زیر پا گذاشتن موضوع عفاف و حجاب در جامعه به اجرا درآمده است، واکنش برخی رسانه‌های معلوم‌الحال و افراد خاص را در پی داشته است که همصدا با شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی معاند به انتقاد از طرح نیروی انتظامی در این موضوع می‌پردازند. 
اما روز گذشته یک کارشناس فرهنگی که در کسوت روحانیت هم بود در برنامه صبح بخیر ایران تلویزیون طوری از اجرای طرح پلیس در برخورد با مصادیق علنی کشف حجاب انتقاد کرد که گویا شاهد پخش این برنامه از یک شبکه معاند و نه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران هستیم.استدلال‌های ناقص این فرد طوری بود که بیش از آنکه برای مردم مؤمن و ارزش‌مدار دلگرم‌کننده باشد قند در دل فرصت‌طلبان و بدخواهان کشور و نظام آب می‌کرد.
این فرد که بدحجابی یا بی‌حجابی افراد را به علت عدم اقناع و انجام نشدن کارفرهنگی بر روی آنها اعلام می‌کرد، به‌جای اینکه به‌عنوان یک روحانی پاسخگوی این عدم کار فرهنگی ادعایی خود باشد، مکرر این جمله را تکرار می‌کرد که ما  (یعنی مجموعه دستگاه‌ها و نظام) حجاب را سیاسی و تبدیل به موضع تقابل مردم و نظام کرده‌ایم!

 صدا و سیما نیز اگر کار ویژه‌ای برای‌ ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نمی‌کند، کاش لااقل تبدیل به‌ تریبونی برای خدشه به ارزش‌ها و زیر سؤال ‌بردن کار ارزشمند نیروی انتظامی در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن نشود.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =