دیداری برای پرشوری انتخابات آینده مجلس/ نماینده ولی‌فقیه و اصلاح‌طلبان ایلامی دیدار کردند

ایسنا نوشت:نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی از یک طرف برای رسیدن شایسته‌ترین افراد به مجلس تلاش کنند و از طرف دیگر با تشکیل گروه‌های اندیشه‌ورز همکار برای آنان، مجلس را از روزمرگی نجات دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نورالله کریمی‌تبار در دیدار با هیات رئیسه و اعضا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان، اظهار کرد: مردم ایلام هم در انقلاب و هم در دفاع مقدس حمایت خود را از اسلام و ایران نشان دادند و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم نگاه ویژه‌ای به استان دارند.

وی با بیان اینکه استان ایلام ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که باید با شناسایی درست این ظرفیت‌ها در راه اشتغال‌زایی حرکت کرد، گفت: به عنوان مثال زمین‌های استان برای کشت زعفران و  گل نرگس بسیار به صرفه است اما در ایلام با کشت سنتی محصولاتی مانند جو، بهره‌وری کشاورزی بسیار پایین است و جوانان ما آن گونه که باید امیدی به کارآفرینی در این حوزه ندارند.

امام جمعه ایلام، فرصت اربعین را یکی از ظرفیت‌های دیگر استان برای اشتغال دانست و تصریح کرد: هم‌اکنون به طور میانگین روزانه ۱۰هزار  نفر از استان تردد می‌کنند که ما آن گونه که باید از این فرصت بهره نمی‌گیریم.

کریمی‌تبار با بیان اینکه اختلاف سلیقه نعمت بزرگی برای افزایش کارآمدی است، ادامه داد: نیازمند گروه‌های اندیشه‌ورزی هستیم که بتوانند به نمایندگان استان برای ارائه‌ی طرح کمک کنند و  اگر نخبگان به نمایندگان کمک کنند هم آنها دچار روزمرگی نمی‌شوند وهم  می‌توان به حل مشکلات کشور و استان امیدوارتر بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: احزاب ما به بلوغ سیاسی نرسیده‌اند و این انتظار وجود دارد که برای رسیدن به دغدغه‌های مشترک کار کنند و برای رسیدن شایسته‌ترین افراد به مجلس تلاش کنند، چون نماینده فقط نماینده حوزه انتخابیه خود نیست بلکه نماینده ملت ایران است.

کریمی‌تبار با تحلیل شرایط کشور ، گفت: شرایط خوبی داریم و الان به سر قله رسیده‌ایم و ادعای کسانی مانند ترامپ که به دروغ می‌گوید پهپاد ایرانی را زده‌ایم دلیلی بر این مدعا است. امروز تحریم دیگر نمی‌تواند فلج کننده باشد. هرچند مشکل اقتصادی ، تبعیض و ناشایسته سالاری در کشور داریم و وظیفه احزاب برگزیدن شایستگان و کسانی است که می‌توانند گره از مشکلات بازگشایند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی توانمند بزرگترین سرمایه‌ی استان است، تصریح کرد:فرزندان استان توانمند هستند باید همه کمک کنیم تا امکانات استان را در مسیر  توسعه به کار بگیریم.

امام جمعه ایلام با قدردانی از پیگیری‌های استاندار برای گرفتن اعتبارات بیشتر و نشان دادن نقش استان در دوران دفاع مقدس، از گروه‌های ختلف خواست نظرات سازنده‌ی خود را برای توسعه استان ارائه دهند و برای رسیدن به اهداف مشترک کنار هم بنشینند و با وجود اختلاف سلیقه‌ها در راه توسعه استان فعالیت مشترک داشته باشند.

در ابتدای این دیدار «حسن نجفی» رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان ایلام ضمن قدردانی از نماینده ولی‌فقیه در استان برای برگزاری این نشست، اظهار کرد: رویکردی که امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان حاکم است، رویکردی مردمدارانه و مبتنی بر فرمایشات رهبری است.

وی گفت: رهبری در توصیه‌ها پس از انتصاب نمایندگان خود در استان‌ها ، بر توجه به مردم و جوانان تاکید دارند  و در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب هم به جوانان توجه داشتند که نشان می‌دهد رهبری به حضور جوانان در عرصه‌های مختلف تاکید دارند و حضور نماینده ولی‌فقیه در استان نمودی از این تفکر است.

نجفی خطاب به نماینده ولی‌فقیه در استان، گفت: رویکرد شما در رفتارهای مردمدارانه بر همه روشن است و  اولین بار است که نشستی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، با  حضور شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار می‌شود که نشان دهنده توجه جنابعالی به همه جریان‌های سیاسی است که در زیر پرچم نظام فعالیت می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان ایلام تاکید کرد: اصلاح طلبان معاند نیستند بلکه گرایشی سیاسی است که با هدف برون‌رفت ایران از مشکلات پیش رو فعالیت می‌کنند و اصلاح‌طلبان آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا را با جان و دل قبول دارند. 

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =