تاخیر ۷ ساعته در یک پرواز داخلی/ هواپیمایی: خسارت می‌دهیم

باشگاه خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، نوشت: جعفرزاده گفت: مسافران پرواز ۹۶۰شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، می توانند خسارت دیرکرد و تاخیر ۷ ساعته پرواز خود را با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کنند.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره پرواز شماره ۹۶۰ شرکت هواپیمایی ایران ایرتور اظهار کرد: مشکل اصلی تاخیر در این پرواز، نقص فنی ایجاد شده هواپیماست و هم اکنون کارشناسان فنی، مشغول رفع نقص این پرواز هستند.

وی افزود: با این وجود، شرکت ایران ایرتور، بر اساس آیین نامه و دستورالعمل حقوق مسافر باید ضمن پذیرایی از مسافران بازمانده از سفر، خسارت ناشی از دیرکرد را به مسافران پرداخت کند.

بر اساس این آیین نامه، مسافران می‌توانند پس از انجام سفر با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان هواپیمایی کشوری و طرح شکایت از خطوط هواپیمایی مربوطه و تایید این سازمان، خسارت دیرکرد و تاخیر خود را دریافت کنند.

بر اساس اظهارات مسافران این پرواز، پرواز شماره ۹۶۰ شرکت هواپیمایی ایران ایر تور که قرار بود مسافران را درساعت ۶ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل کند هنوز اقدام به صدور کارت پرواز برای مسافران نکرده و موجبات سردرگمی و سرگردانی مسافران شده است.

بر اساس اظهارات یک مسئول در فرودگاه مهرآباد، پرواز جایگزین این پرواز حداکثر تا ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه مهرآباد رسیده و بعد از طی تشریفات قانونی، مسافران را به مشهد مقدس منتقل خواهد کرد.

۲۲۶۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =