آسفالت بیش از ۲۷۷ هزار مترمربع از معابر ارومیه از ابتدای امسال

شهردار ارومیه گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز ۲۷۷ هزارو ۴۰۰ متر مربع از معابر شهر آسفالت شده است و تلاش برای پر کردن تمام چاله‌های شهری و بعبود وضعیت آسفالت شهر ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه گفت: آسفالت رویه و آسفالت خاکی معابر شهر از ابتدای سال جاری آغاز شده است و در این راستا تا حال حاضر درحدود ۴۲ هزار و ۹۵۲ تن آسفالت در معابر مختلف توزیع شده است .
وی بیان کرد: اکیپ های آسفالت در سطح مناطق پنج گانه در حال  گشت زنی هستند تا معابری که نیازمند به مرمت هستند گزارش و نسبت به مرمت آسفالت آنها اقدام شود .
حضرت‌پور با بیان اینکه در حال حاضر نهضت آسفالت معابر در نقاط مختلف شهری تداوم دارد، اظهار کرد: اولویت آسفالت معابر شهری خیابان های  منتهی به رنگ میانی است .
وی با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری به بافت فرسوده در سال جدید، بیان کرد: جداره سازی خیابان امام (ره)، ساماندهی بازار تاریخی و آسفالت معابر در بافت فرسوده شهری از اولویت ها در سال ۹۸ است.
شهردار ارومیه خاطر نشان کرد:  شهروندان در صورت مشاهده هرگونه چاله شهری و همچنین آسفالت کوچه ها  با سامانه ۱۳۷ در ارتباطات باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =