ترامپ: توافق با ایران دارد برایم سخت‌تر می‌شود

فارس نوشت: رئیس‌جمهور آمریکا که پس از ناکام ماندن سیاست موسوم به «فشار حداکثری علیه ایران» در کشورش مورد انتقاد محافل سیاسی قرار گرفته دوشنبه گفت اینکه بخواهد با ایران توافق کند دارد برای او دشوارتر می‌شود.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که در کشورش به دلیل ناموفق بودن سیاست موسوم به «فشار حداکثری علیه ایران» مورد انتقاد قرار گرفته دوشنبه مدعی شد اینکه بخواهد با ایران توافق کند دارد برای او دشوارتر می‌شود.

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که آمریکا آماده بدترین اتفاقات با ایران است. ترامپ، علاوه بر این، ایران را «کشور پیشرو در ترویسم» توصیف کرد. 

ترامپ در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا آمریکا به مذاکره با ایران نزدیک‌تر شده است گفت: «ایران نمی‌داند کجای کار است... کشور خیلی درهم و برهمی هستند... کشورشان آشفته است. هر چه می‌خواهد بشود. من فقط عقب می‌نشینم و نگاه می‌کنم.»

رئیس‌جمهور آمریکا در بخش دیگری از از اظهاراتش در واکنش به بازداشت تعدادی از جاسوس‌های این کشور توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران گفت: «آنها خیلی دروغ می‌گویند.»

در حال تکمیل...

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    12 36
    ما ایرانیان استکبارستیزیم. با افتخار می گوییم حزب‌اللهی هستیم. یک آرمانگرای حزب‌اللهی در تصمیم گیری به اصول رجعت می کند. ملت ایران اهل توافق با دشمن نیست. اصول گرا و حزب اللهی هستیم. حزب‌الله می میرد سازش نمی پذیرد.
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
      23 10
      شما از ما مايه نگذاريد يك طايفه جدا و هپروتي هستيد
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
      18 12
      هپروت وطن فروش و بی غیرتیه که منتظر مونده از غرب براش رفاه و اقتصاد خوب تحویلش بدن. منافق هایی که فکر میکنن غربی ها منتظرن تا بهترین ها را براشون فراهم کنن. به جای اینکه خودمون را تقویت کنیم و بسازیم!!!
    • علی AE ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
      3 1
      قطعا به یجا وصلی . وگرنه با این اوضاع مملکت انقد هارت و پورت نمیکردی . با حقوق 1500 زندگی کردی ؟
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    51 14
    مذاکره با ما برای آدم های بیسواد اصولا مشکل است.
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    48 28
    تازه فهمیده تو چه باتلاقی افتاده
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
    45 12
    بروبابا
  • محمدی IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
    37 71
    تو یک شیطانی و فقط برهم زدن امنیت منطقه برای کاسبی ات را می خواهی و ایرانیان به منجی عالم بشریتی اعتقاد دارند که بدجور در سر ظالم می زند، به ما زور بگویید، هر کاری کنید، تقاس ما را منجی عالم بشریت از شما می گیرد و دنیا دارمکافات است و حق همیشه پیروز است تا لحظه ی آخر هم که باشد حق پیروز است
    • محمد قاسمی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
      10 3
      قال الله: خداوند سرنوشت هیچ قوی را تغییر نمیدهد مگر اینکه خود بخواهند
  • ناشناس IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
    21 36
    سلام رودلارتون نوشتین به خدااعتقادداریم دامنه ظلمتون باعث شده میلیونهاانسان بیگناه دررنج باشند نمیترسین به غضب خداگرفتاربشین ودرکل رهبران جهان بایدنبوغ فکری داشته باشندچندرهبرجهان ازنبوغ فکری برخوردارهست دشمنانی برای خودایجادکردیدنمیترسین نابغه باشن وحرکتی بکنندبرای همیشه درتاریخ سقوط کنیدونتوانیدعرض اندام کنیدخداونددرجایه حق قراردارددرقدیم هم فرعونیان قدرتمندی بودندکه گوشه چشم خدابراهمیشه سقوط کردندازآه ناله مظلومین وحشت کنیدهرلحظه ممکن هست دامنتان بگیردوخودتان دست بالانگیریدومغرورنباشیددست بالای دست بسیارهست آنچه من دیدم شماهم نمیتوانیدحتی یک ثانیه دربرابراو وخدامقاومت کنیداقای ترامپ فراموش نکن مسلمانان به مهدی ع وظهورش ایمان کامل دارند ازخدابترسید وراه سقوط ابدی برای خودهموارنکنید این همه هزینه که خرج ساخت تسلیحات نظامی میشودمیشددنیارا تبدیل به سکنه ای کردکه دران ارامش فقروگرسنگی نباشد امیدوارم قبل ازاقدام خداوندهمه ازخواب غفلت بیدارشوندکه اگرنشوندجزوزیانکاران وجهنمیان هستند وانسان مغروربدون توجه به عاقبت کارراه به جایی نبرد دنیابیشترازهرچیزتشنه عدالت هست نه جنگ وخونریزی یاحق یامهدی
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
    4 10
    تهديد هايت مانند جوك است مرديد بزن خالي بند بزدل