ابراز نگرانی شدید وزارت خارجه درباره ابوجا

سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی شدید از درگیری های روز گذشته در ابوجا، خشونت و توسل به زور در این تظاهرات را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید عباس موسوی با اشاره به  وخامت حال شیخ زکزاکی و گذشت بیش از دوماه از انتشار گزارش تیم پزشکی مبنی بر نیاز فوری وی و همسرش به درمان در خارج از کشور اظهار داشت: از مسئولین نیجریه انتظار می رود در اسرع وقت نسبت به انتقال شیخ ابراهیم زکزاکی به خارج از بازداشتگاه برای دسترسی ایشان به خدمات  درمانی مناسب و فوری اقدام نمایند.  

موسوی با تاکید بر اهمیت حفظ امنیت و ثبات در نیجریه  و آسایش مردم خواستار حفظ آرامش دوطرف، خویشتنداری مسئولین نیجریه، تسریع در روند درمان شیخ زکزاکی و رفع نگرانی های موجود نسبت به وخامت حال ایشان  و همچنین حل مشکلات موجود از طریق گفتگو شد.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
    0 0
    كاشكي يك ذره نگران مستاجرين و سيل زدها و زلزله زده و بيكار و بيماران ايراني باشيد
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
    1 0
    چرا وقتی از دیگران انتظار دارید در امور داخلی شما دخالت نکنند و در مورد زندانیان سیاسی در ایران نظری ندهند و دستگاه قضایی ایران را میتقل و احکام صادره از انرا محترم بشمارند خودتان در امور داخلی و ارای دستگاه قضایی سایر کشورها نظر میدهید. احتمالا انها هم یک پرفسور حقوق بشر در دولتشان دارند که ماستمالی کند