۰ نفر
۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۵

مأمور پلیس و پسر خاله‌اش که همراه سایر اعضای خانواده برای تدارک مقدمات برگزاری جشن ازدواج راهی خانه عروس بودند، با شلیک‌های مردان مسلح نقابدار از پا درآمدند.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
غروب چهارشنبه- 13 بهمن- تیم جنایی پلیس آگاهی شهرستان کازرون در جریان حمله مسلحانه مردان مسلح نقابدار به سرنشینان یک دستگاه پراید در یکی از خیابان‌های بخش «خشت» قرار گرفتند. آنها با حضور در محل حادثه، با پیکرهای خونین و بی‌جان «ابوالقاسم»- مأمور 25 ساله- و پسر خاله‌اش «احمد»- 22 ساله- در خودروی پراید روبه‌رو شدند که هر یک از آنها با چند گلوله هدف قرار گرفته بودند. بدین ترتیب پس از تحقیقات مقدماتی و با حضور بازپرس کشکولی قاضی دادگاه بخش خشت و کنارتخته، تحقیقات ویژه جنایی در این باره آغاز شد.

مادر «ابوالقاسم» که زمان حادثه همراه دختر و عروسش در صندلی عقب خودرو نشسته و از نزدیک شاهد ماجرای مرگ دلخراش پسر و خواهرزاده‌اش بود، گفت: ما اهل بخش خشت هستیم و از سال‌ها قبل در شهرستان دشتستان از توابع برازجان زندگی می‌کردیم. مدتی قبل پسرم «ابوالقاسم» پس از استخدام در نیروی انتظامی به زاهدان رفت. چندی قبل هم او با دختر یکی از بستگان که ساکن خشت هستند، نامزد کرد. امروز هم همراه دخترم، پسرم و نامزدش و خواهرزاده‌ام «احمد» برای تدارک مراسم عروسی از دشتستان راهی خشت شدیم اما وقتی به اینجا رسیدیم، ناگهان 2 مرد نقابدار موتوسیکلت‌سوار، خودرو را به رگبار بستند که پسرم و خواهرزاده‌ام در دم کشته شدند. جنایتکاران پس از شلیک، به سرعت فرار کردند.

تیم جنایی پس از شنیدن اظهارات شاهدان و بررسی‌های مقدماتی، احتمال دادند این جنایت به خاطر اختلاف‌های خانوادگی رخ داده باشد. از سوی دیگر با دستور قاضی پرونده، اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد و در حال حاضر تحقیقات ویژه برای شناسایی عاملان و کشف انگیزه این جنایت هولناک ادامه دارد.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 128304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =