مارول به شخصیت‌های محبوب سریال‌هایش جان می‌بخشد

ایسنا نوشت: استودیو مارول چندی پیش جزئیات بیشتری از پروژه‌های سریالی جدید خود که تا سال ۲۰۲۲ به روی آنتن می روند را ارائه داد.

خبر ساخت سریالی درباره شخصیت «لوکی» پیشتر اعلام شده بود و استودیو مارول رسما اعلام کرده بود که اولین قسمت از سریال «لوکی»‌ با بازی تام هیدلستون توسط سرویس «‌دیزنی پلاس» پخش خواهد شد.

هیلدستون برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ در فیلم سینمایی «تور» به عنوان شخصیت لوکی ظاهر شد و سپس در مجموعه فیلم‌های سینمایی «انتقام جویان»‌ نیز حضور پیدا کرد. لوکی در حقیقت شاهزاده طرد شده سیاره آزگارد» است که در ابتدای فیلم سینمایی «انتقام جویان: جنگ بی ‌نهایت» کشته شد. 

سریال «‌هاک آی» دیگر پروژه جدید استودیو مارول است که قرار است اولین قسمت آن پاییز سال ۲۰۲۱ از سرویس دیزنی پلاس به روی آنتن برود.

پیشتر اعلام شده بوده که جرمی رنر بازی در نقش هاک آی(شاهین چشم) را در این سریال به عهده خواهد داشت. رنر از سال ۲۰۱۱ بازی در نقش هاک آی را آغاز کرد و پس از آن در نقش همین شخصیت در مجموعه فیلم‌های سینمایی «‌انتقام جویان»‌ نیز حضور داشت.

«واندا ویژن»،‌ سریال دیگری است که حول محور داستان دو شخصیت مارول ساخته می‌شود. الیزابت اولسن در نقش اسکارلت ویچ و پل بتانی در نقش ویژن، در سریال «وانداویژن»‌ حضور خواهند داشت. این سریال هم توسط سرویس دیزنی پلاس در بهار سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

سریال «شاهین و سرباز زمستان» با بازی آنتونی مک‌ کی (فالکون) و سباستین استن (سرباز زمستان) نیز قرار است پاییز سال ۲۰۲۰ از طریق سرویس دیزنی پلاس پخش شود.

سرویس دیزنی پلاس قرار است فعالیت خود را از دوازدهم نوامبر آغاز کند.

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1283092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =