۰ نفر
۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
اکثر استان‌های کشور ابری است/ جدول

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: طبق داده‌های هواشناسی برای ۳ روز آینده آسمان اکثر نقاط کشور ابری تا نیمه ابری همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

 طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه برای  سواحل دریای خزر در استان های گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی، بارش پراکنده  و وزش باد پیش بینی می شود.

ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز واقع در مازندران، گلستان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق روی می دهد.

در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در شمال استان های آذربایجان های غربی، شرقی، اردبیل، خراسان رضوی رگبار و رعد و برق موقتی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب وجود دارد.

همچنین ساعات بعد از ظهر امروز در جنوب فارس، برخی مناطق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و روزهای جمعه و شنبه در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق موقتی پیش بینی می شود.

در سه روز آینده در استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان به ویژه در زابل وزش شدید باد گاهی گرد و خاک پدید غالب است و روزهای جمعه و شنبه در یزد، شرق سمنان و کرمان سرعت باد افزایش یافته و سبب پدید گرد و خاک خواهد شد همچنین طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در استان های تهران، قم، البرز، قزوین، مرکزی و غرب اصفهان نیز وزش باد شدید و گرد و غبار دور از انتظار نیست. سواحل شرقی عمان نیز طی پنج روز آینده مواج است.

خ

خ

خ

خ

خ

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1283250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =