قهرمانی تیم هلال احمر لرستان در مسابقات بودو کیوکوشین کشور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک کیوکوشین با قهرمانی تیم جوانان جمعیت هلال احمر لرستان خاتمه یافت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، صارم رضایی در این خصوص گفت  دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک بودو کیو کوشیگ از امروز به میزبانی جمعیت هلال احمر لرستان و در سالن مسابقات شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد که در آن ۲۵ تیم در قالب ۱۵ استان حضور یافتند.

حضور بیش از 400 ورزشکار در مسابقات

 وی افزود: در این رقابت‌ها که در قالب گرامیداشت یادواره شهدای امدادگر برگزار شد، بیش از ۴۰۰ ورزشکار شرکت کردند که در پایان تیم جمعیت هلال احمر لرستان به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یاف

 رضایی ادامه داد : تیم استان تهران به عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها شناخته شد و کرمانشاه نیز صاحب جایگاه سوم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: کار هدایت تیم جمعیت هلال احمر لرستان برعهده حجت‌الاسلام بهزاد پیروزفر مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان بود و همچنین مسئولیت برگزاری این رقابت‌ها را نیز بر عهده داشت.

 رضایی تصریح کرد: این چهارمین قهرمانی پیاپی تیم ورزشی جمعیت هلال احمر لرستان در دو سال اخیر مسابقات کشوری به شمار می‌آید.

بر پایه این گزارش از سوی عباس نگینی رئیس سبک کشوری بودوکیو کوشین دیپلم افتخار به همراه کمربند مشکی این رشته ورزشی به صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اهدا شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1283774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =