دستگیری سارقان حرفه ای با کشف ۱۷ فقره سرقت منزل در شهرکرد

رئیس پلیس آگاهی استان چهارمحال وبختیاری گفت : سارقین با ۲ دستگاه خودرو اقدام به سرقت می‌کردند که از یکی از خودروها مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد که پس از دعوت از شکات اموال مسروقه مکشوفه مورد شناسایی و تحویل مال باختگان گردید.

سرهنگ یزدان حق پرست  افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل با شیوه و شگرد یکسان در شهرستان شهرکرد، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با تجزیه و تحلیل آثار به جامانده در صحنه های سرقت، حرفه‌ای بودن سارقان برای پلیس محرز شد افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران و انجام اقدام فنی و اطلاعاتی، سارقان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، چهار سارق ۳۱ ، ۳۱ ، ۲۹ و ۲۲ ساله طی دو عملیات غافلگیرانه در دو نقطه از شهر توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به ۱۷ فقره سرقت منزل اعتراف کردند، افزود: سارقین با ۲ دستگاه خودرو اقدام به سرقت می‌کردند که از یکی از خودروها مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شد که پس از دعوت از شکات اموال مسروقه مکشوفه مورد شناسایی و تحویل مال باختگان گردید.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1283923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =