تارتار: تعویق لیگ به ضرر کل فوتبال ایران است

مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان برنامه های خود برای آماده سازی این تیم در لیگ نوزدهم را پیش می‌برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او پنجشنبه گذشته، نفتی ها را در یک بازی تدارکاتی به میدان فرستاد و پنجشنبه همین هفته نیز، باید مقابل پرسپولیس، تیمش را به زمین بفرستد. او در این مورد گفت: «بازی تدارکاتی به مربیان کمک می کند تا از بازیکنان و شرایط تیم ها، شناخت بیشتری پیدا کنند. به خصوص در شرایط من، همه چیز متفاوت است. به هر حال تازه به نفت اضافه شدم و باید از طریق همین بازی های تدارکاتی، تیمم را به شرایط مطلوب و مدنظرم برسانم.»

تارتار در مورد انتخاب نفت اضافه کرد: «به یک تیم ریشه دار و پرتماشاگر آمدم و امیدوارم بتوانم در این تیم، نتایج خوب و درخشانی بگیرم و باعث خوشحالی مردم شوم. پتانسیل فوتبال در مسجدسلیمان بالاست و تلاش ما بر این است که در کنار کسب نتیجه، نگاهی به جوانگرایی و بومی گرایی داشته باشیم. سعی می کنم چند نام جدید را به فوتبال کشور معرفی کنم و برنامه هایی نیز در این مورد دارم.»

سرمربی نفت در خصوص شرایط لیگ و به تعویق افتادن بازی ها گفت: «متاسفانه این مشکلی است که گریبان فوتبال ما را گرفته و نمی توان کاری کرد. از یک سو، زمین ها و ورزشگاه ها شرایط استاندارد ندارند و از طرف دیگر، تاخیر در شروع لیگ به ضرر کل فوتبال ایران است. با این شرایط نمی توانیم لیگ پویایی داشته باشیم. امیدوارم هر مشکلی که وجود دارد، زودتر حل شود و به لیگ برگردیم. البته این تاخیر، به سود تیمی مثل ما خواهد بود ولی باید به همه چیز به خوبی نگاه کنیم.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1284011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =