عطایی: بازی با ایتالیا جنگ تاکتیک‌ها بود

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان والیبال گفت:« بازی با ایتالیا جنگ تاکتیک ها بود و ما توانستیم بازی را کنترل کنیم و بچه ها با شجاعت و جسارت بیشتر این افتخار را برای ما ثبت کردند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان در سلام صبح بخیر گفت:  این پیروزی ادامه مسیری است که تیم بزرگسال پی می گیرد و والیبال باعث شد مردم به ورزش نگاه ویژه ای داشته باشند. 
او ادامه داد: بازی نهایی بازی خیلی سختی بود و فینال مسابقات قهرمانی جهان باکیفیت و سخت است ما هم برای بار اول وارد این مرحله شده بودیم و در یک مرحله هم به این تیم بازی را واگذار کرده بودیم. 
عطایی گفت: ما پیش از بازی جلسه آنالیز دقیقی داشتیم، بازی سخت پیش می رفت و ست اول را واگذار کردیم اما در ادامه بچه ها بازی بهتری ارائه دادند و با توجه به حضور ولاسکو، او خیلی به تیم ایتالیا کمک می کرد و سعی می کردند تغییرات تاکتیکی ما را خنثی کنند.
سرمربی تیم جوانان گفت: بازی جنگ تاکتیک ها بود و ما توانستیم بازی را کنترل کنیم و بچه ها با شجاعت و جسارت بیشتر این افتخار را برای ما ثبت کردند.
او در پایان گفت: امشب ساعت 12 تا 1 صبح وارد ایران می شویم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1284128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =