قهرمانی آذربایجان‌شرقی در دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ کارگران کشور

مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کارگران کشور با قهرمانی تیم آذربایجان شرقی الف به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، در این مسابقات که به مدت یک روز در مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز در دو ماده کریتیوم و تایم تریل انفرادی برگزار شد بعد از تیم میزبان تیم های البرز و تهران کاپ های دوم و سوم را بالای سر بردند.

در بخش انفرادی کریتریوم در  رده سنی زیر ۳۵سال ، حسن سیف الهی فر آذربایجان شرقی – سید میلاد سید قالیچی از تهران و سعید مختاری از آذربایجان شرقی در سکوهای اول تا سوم ایستادند.

همچنین در همین ماده حسین محمدی ها از البرز – حسن عباسی درخشان از آذربایجان شرقی و محمدجواد حفظی از یزد در رده ی سنی ۳۵تا ۴۵سال مدال های طلا نقره و برنز را بر گردن آویختند.

در ردهی پیشکسوتان بالای ۴۵سال کریتیوم نیز امید اسفندیاری از تهران به همراه جواد دنیا دیده و حسین محمودی دو دوچرخه سواری از  آذربایجان شرقی روی سکوهای قهرمانی رفتند.

اما در بخش تایم تریل که به مسافت ۴کیلو متر برگزار شد در بخش زیر ۳۵ سال حسن سیف الهی فر از آذربایجان شرقی – سعید مختاری از  اذربایجان شرقی و میثم رضایی از قزوین مدال های طلا نقره و برنز را درو کردند.

حسبن محمدی ها از البرز – سید مهدی میر باقری از  البرز و محمد جواد حفظیاز یزد در رده ی سنی ۳۵تا ۴۵سال به ترتیب  با تایم بهتری از خطر پایان رد شدند.

همچنین در بخش پیشکسوتان این ماده نیز دوچرخه سوار مطرح تهرانی روی سکوی قهرمانی رفت ، بدین ترتیب بعد از امید اسفندیاری دو دورچرخه سوار آذربایجان شرقی با نام های  جواد دنیا دیده و حسین محمودی دوم و سوم شدند.

این مسابقات به مدت یک روز از صبح امروز در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار شد و به نفرات اول دوم و سوم هر رده ی سنی به ترتیب جوایز نقدی ۱۵-۱۰ -۵میلیون ریالی اهدا شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1285019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =