۰ نفر
۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

با توجه به رکود بی سابقه در بازار مسکن ، و افزایش سن ساختمان های قدیمی یکی از نیازهای بازار امروز در بازسازی ساختمان، تعویض درب و پنجره های قدیمی و جایگیزین کردن آنها با درب ضد سرقت و پنجره های دوجداره می باشد.

وجود آلودگی های صوتی و آلودگی هوا باعث شده است مصرف کنندگان به سمت محصولاتی روی بیاورند که علاوه بر تامین نیاز خود، آکوستیک صدا و حرارت نیز باشند. انتقال صدا از راهروها یکی از مشکلات عدیده ساکنان ساختمان پرجمعیت می باشد که تعوض درب معمولی با درب ضد سرقت این قابلیت را ایجاد می کند که علاوه بر افزایش امنیت ، با وجود پلاستوفوم و پشم سنگ در داخل دربهای ضد سرقت عایق صدا و حرارتی را نیز برای مشتریان ایجاد کند. استفاده از پنجره های چند جداره ترمال بریک نیز دقیقا به منظور جلوگیری از انتفال حرارت و صدا به داخل خانه می باشد.

مشتریان معمولا در مراجعه برای تعویض درب و پنجره ، نگران کیفیت تعویض درب و پنجره می باشند. بخصوص تعویض درب خانه با درب ضد سرقت به نظرشان بسیار پیچیده است. به این مشتریان باید ذکر شود که برخی از شرکت ها مانند شرکت درسام بصورت تخصصی در زمینه تعویض درب با درب ضد سرقت فعالیت می کنند. بکارگیری نیروهای فنی کارکرده می تواند تمام سوالات ذهنی مشتریان را بی جواب نگذارد.

تعویض درب های سرویس بهداشتی به دلیل پوسیدگی با رطوبت یکی دیگر از کارهایی است که در بازسازی انجام می شود. استفاده از درب ضد آب ABS می تواند گزینه بسیار مناسبی برای خانه هایی باشد که حمام و سرویس کوچکی دارند. استفاده از رویه های ضد آب ABS که از متریال نفتی ساخته شده است و رزین کاری کامل این دربها به مشتریان اطمینان می دهد که دیگری مشکلی در باد کردن و رطوبت کشیدن دربهای سرویس بهداشتی نخواهند داشت.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1285191