بازیگر «جوکر» در تقابل با دنزل واشنگتن قاتل سریالی می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جرد لتو در فیلم سینمایی «چیزهای کوچک» همبازی دنزل واشنگتن و رامی مالک خواهد شد.

 صحبت‌هایی در مورد حضور جرد لتو در فیلم سینمایی «چیزهای کوچک» مطرح شده است. در این فیلم دنزل واشنگتن و رامی مالک دو بازیگر برنده اسکار هم حضور دارند.

جان لی هنکاک، کسی که فیلم سینمایی نامزد اسکار «نقطه کور» و فیلم سینمایی «ماموران بزرگراه» با بازی وودی هارلسون را برای نتفلیکس کارگردانی کرده است، کارگردان و نویسنده این پروژه خواهد بود.

این فیلم داستان یک روستای دور افتاده در ایالت کالیفرنیا را روایت می‌کند. واشنگتن در این فیلم نقش معاون کلانتری به نام دِکِه را دارد که به همراه کارآگاه دیگر به نام باکستر با بازی رامی مالک همکاری می‌کنند تا یک قاتل سریالی شرور را به دام بیندازند. علاوه بر این دِکِه قصد دورزدن قوانینی را دارد که باعث آشفتگی باکستر می‌شود. در این میان دِکِه با مشکلاتی از گذشته خود هم دست و پنجه نرم می‌کند.

اگر مذاکرات به خوبی پیش برود، جرد لتو نقش این قاتل سریالی را بازی خواهد و فیلمبرداری این پروژه از پاییز امسال آغاز خواهد شد.

کمپانی برادران وارنر، همکاری‌ زیادی با لتو داشته است، این بازیگر در فیلم سینمایی «بلید رانر ۲۰۴۹» در سال ۲۰۱۷ بازی کرده است. او همچنین در فیلم سینمایی «جوخه انتحار» نقش جوکر را ایفا کرده است که هر دو مربوط به این کمپانی می‌شود.

او به تازگی فیلم سینمایی «موربیوس» از شرکت سونی را هم به پایان رسانده است که بر اساس کتاب‌های مارول و شخصیتی به همین نام است. او در فیلم سینمایی شبکه نتفلیکس به عنوان «بیگانه» نیز بازی کرده است. در مقام تهیه کنندگی نیز به تازگی ساخت مستند «یک روز زندگی در آمریکا» را تمام کرده است.

جرد لتو در سال ۲۰۱۳ یک جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگر مکمل را برای بازی در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» دریافت کرده است. نقش اصلی این فیلم هم متیو مک کانهی بوده است.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1286029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =