۰ نفر
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
هفته فرهنگی شهر جدید سهند آغاز شد

 هفته فرهنگی شهر جدید سهند عصر روز شنبه دوازدهم مرداد ماه با حضور  جمعی ازمسئولین استانی و شهرستانی رسما آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه عمران شهر جدید سهند، آیین گشایش ویژه برنامه های هفته فرهنگی شهر جدید سهند با حضور پرشور شهروندان و جمعی از مسئولین استانی و شهری در  باغ بهشت از زیر مجموعه های  منطقه تفریحی و گردشگری هشت بهشت سهند آغاز شد.
در این مراسم معاون امور  عمرانی استاندار آذربایجان شرقی شهر جدید سهند را با قابلیت ها و پتانسیل بالا توصیف کرد و افزود: ویژگی های ساختاری و بافت جمعیتی این شهر که عمدتا قشر متوسط  ومیانه جامعه هستند سبب شده تا زمینه برای کار اجتماعی و فرهنگی  در یک جامعه  همگون فراهم باشد.

جواد رحمتی با تأکید بر اهتمام جدی در تامین زیر ساخت های لازم در این مسأله گفت: امیدواریم تا با تمهیدات در نظر گرفته شده و آماده سازی زیر ساخت های لازم  زمینه  و بستر برای جذب سرمایه‌گذاران در جهت سرمایه‌گذاری در شهر جدید سهند؛ قابلیت‌های موجود در این شهر در جهت توسعه شهر بیش از پیش بکار گرفته شود.
 وی  با ابراز خرسندی از برگزاری هفته فرهنگی شهر جدید سهند این رویداد فرهنگی را زمینه ساز ایجاد نشاط اجتماعی؛همدلی عمومی و بستری برای تبادلات فرهنگی و اندیشه دانست و گفت:  بی‌شک شهر جدید سهند قابلیت های بسیاری دارد که برگزاری برنامه های فرهنگی همچون هفته فرهنگی در این شهر فرصتی برای معرفی و تقویت آنها خواهد بود.
در ادامه این آیین فرهنگی و هنری  حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا منیب راد امام جمعه شهر جدید سهند با اشاره به وجود  رویکرد  فرهنگی در کنار توسعه عمرانی  تاکید کرد: برنامه ریزی وبرگزاری هفته فرهنگی یک اتفاق مبارک است و بی شک این رویداد فرهنگی مصداق بارز یک کار جهادی و ماحصل همراهی و هماهنگی تمام های نهادهای اداری و مدیریتی شهر و به خصوص مدیریت شرکت عمران شهر جدید سهند است.

منیب راد امام جمعه شهر جدید سهند ؛ ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مدیریت شرکت  عمران شهر جدید سهند گفت:
 خوشحالیم که مدیریت شرکت عمران این شهر در مدت ۱۶ماهه تصدی اش براین مسولیت در مقایسه با رویه مدیران سابق توانسته است در سایه تلاش های شبانه روزی به اندازه ۱۶سال کار عمرانی و فرهنگی در این شهر انجام دهد.
وی نبود بیمارستان در شهر جدید سهند روبزرگترین مشکل حال حاضر این شهر عنوان کرد و افزود:رایزنی های با نمایندگان مجلس و مسولین ارشد استانی در این ارتباط داشته ایم  وامیدواریم با پی گیری های مستمر این مشکل حل شود.
در ادامه در این رویداد فرهنگی و هنری چندین پروژه فرهنگی و ورزشی  از جمله  افتتاح مجتمع فرهنگی سهند  ؛نمایشگاه صنایع دستی؛باشگاه سوارکاری ؛باشگاه ورزشی تنیس  ونمایشکاه عکس   وکلنگ زنی تالار و رستوران هشت بهشت انجام شد.
گفتنی است. هفته فرهنگی شهر جدید سهند با شعار «توسعه عمرانی همگام با تعالی فرهنگی و ورزشی »۱۲ الی۱۷مرداد ماه در مجموعه تفریحی و گردشگری هشت بهشت شهر سهند برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1286390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =