۱ نفر
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶

فرمانده انتظامی اهواز گفت : کلیپ منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان عملیات گروگانگیری در منطقه سه راه خرمشهر مربوط به شهرستان اهواز نیست.

این مقام انتظامی افزود: همچنین بررسی های دقیق از سایر مناطق کلانشهر اهواز نیز انجام شد که در دیگر نقاط این شهرستان نیز چنین موردی مشاهده نشده و به پلیس اطلاعی داده نشده است.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه داد: در گذشته نیز تصاویر ویدیویی با موضوع گروگانگیری، درگیری مسلحانه و نزاع دسته جمعی و خیابانی در فضای مجازی به نام خوزستان منتشر شده که بیشتر این فیلمها ساختگی یا مربوط به حوادث نامربوط دیگر در سایر مناطق دنیا بوده است.

وی گفت: نیروی انتظامی در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای در این شهرستان در کوتاه ترین زمان با همکاری مردم از حوادث مطلع شده و اقدامات لازم را در دستور کار قرار می‌دهد.

روز دوشنبه ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که افراد مسلح در منطقه ای از یک خودروی پژو ۴۰۵ خارج شده و با سلاح گرم اقدام به تهدید یک خودروی دیگر و ربودن سرنشین آن می کنند که گفته شده بود این برخورد مربوط به اهواز و منطقه سه راه خرمشهر است اما این شایعه از سوی پلیس این شهرستان رد شد.

 2323
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1286908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =