نوازی: مدیران استقلال بگویند از مؤمنی چه دیدند که اخراجش کردند؟

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متأسفانه نه مدیرعامل باشگاه و نه افراد دیگر بحث سالم‌سازی من را جدی نگرفتند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: در میان مربیان پایه‌ای استقلال، محمد نوازی به شدت با محمد مؤمنی درگیر شد و خیلی‌ها معتقدند تعویض سرمربی تیم جوانان استقلال دقیقاً به خاطر تقابل نوازی با مؤمنی بوده؛ مدیر سابق آکادمی باشگاه که دیروز خودش برکنار شد! وقتی خبر اخراج مؤمنی آمد، سراغ محمد نوازی رفتیم تا حرف‌های او را هم بشنویم.

محمد مؤمنی برکنار شد. شخصی که در دوران ریاستش بر آکادمی استقلال با شما دچار اختلاف شد و در نهایت تیم جوانان را رها کردید. نظرتان در این رابطه چیست؟
این مسئله به خود باشگاه برمی‌گردد. یک‌سری فکر می‌کردند استقلال ملک شخصی‌شان است. مدیران باشگاه باید خودشان جواب بدهند از محمد مؤمنی چه دیدند که برکنارش کرده‌اند!

در یک مقطعی شما با مؤمنی درگیری شدیدی داشتید.
من آمده بودم سالم‌سازی کنم. ۴ تا بازیکن را به دلایل فنی برداشته بودم، ولی چه تهمت‌هایی که به من نزدند. گفتند محمد نوازی پول گرفته. به همین راحتی تهمت زدند، اما نتوانستند چنین چیزی را ثابت کنند، چون من سالم کار کردم. متأسفانه نه مدیرعامل باشگاه و نه افراد دیگر بحث سالم‌سازی من را جدی نگرفتند. عده‌ای هم حرف‌هایی زدند که اصلاً در شأن من و حنیف عمران‌زاده نبود. محمد نوازی ۱۰ سال در بزرگسالان استقلال بازی کرده، ولی یک عده حرف‌هایی که در شأن خودشان بود، به من زدند در حالی که محمد نوازی اگر می‌خواست از بازیکنان پایه‌ای پول بگیرد، الان در تهران اجاره‌نشین نبود و ماشین زیر پایش قسطی نمی‌شد.

ظاهراً خیلی نمی‌خواهید مسائل قبلی را باز کنید.
من شاگرد مکتب حجازی‌ام و با بزرگانی مثل پورحیدری و قلعه‌نویی کار کرده‌ام. به شما گفتم یک دهه در استقلال بوده‌ام بنابراین از خیلی آدم‌ها، خیلی چیزها را می‌دانم، ولی شخصیتم به من اجازه نمی‌دهد مشکلات دیگران را جار بزنم و اسرارشان را برملا کنم. قرار نیست اگر یک نفر کار نامناسبی انجام داد، محمد نوازی هم مثل خود او عمل کند.

این ویدیو را هم از دست ندهید: روستایی: با پیراهن پرسپولیس ثانیه ۲۴ به استقلال گل زدم

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1286917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =