پیام استاندارچهارمحال وبختیاری به مناسبت روز خبرنگار

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی روز خبرنگار را به جهادگران عرصه قلم تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری متن پیام اقبال عباسی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی»

سخن گفتن با اصحاب رسانه، گویی سخن گفتن در برابر تاریخ است. هر نفسِ آگاه و دغدغه مندی در هر کجا خوب می داند که روح اگاهی در جامعه، بی تردید بخش قابل توجهی از حیات خود را مدیون این قشر شریف است.
 
خداوند به قلم در قرآن کریم قسم یاد کرده، ما چه گواهی بالاتر از این نیاز داریم تا در قدردانی  از قلم کوشا باشیم.
 
اهمیت رسانه و مطبوعات امروز بر همگان آشکار است که قطعا سخن گفتن از آن تکرار مکررات خواهد بود، اما بر خود واجب می دانم ، بار دیگر اعلام کنم که اهل رسانه روح بیدار جامعه هستند.
 
در چهارمحال و بختیاری، این سرزمین زیبا و چهارفصل، نقش رسانه ها قطعا می تواند پر رنگ تر باشد. رسانه ها می توانند فعال تر، معنادارتر و پویا تر در جامعه نقش آفرینی کنند. 

مصداق همین موضوع در سیل اخیر خودنمایی کرد. آنجا که تلاش شبانه روزی اصحاب رسانه در آگاه سازی جامعه ،مسیر را برای خدمت رسانی تسهیل کرد. آگاهی عمومی و دغدغه مندی را بالابرد تا روح جمعی جامعه در یک هم بستگی ، از گسترش خسارت ها جلوگیری کند.
 
خبرنگاران در صف مقدم رخدادهای جامعه حضور دارند و نحوه ی برخورد ایشان با وقایع به نوعی نگاه عمومی را شکل می دهد. دقیقا در همین زمان است که اهمیت کار ایشان معین می شود.

 خدمات ایشان تاریخی و اشتباهات آنها نیز تاریخی خواهد بود. پس بر تک تک ماست در هر کجا چه در مقام شهروند و چه به عنوان مدیر و مسئول، با در نظر گرفتن حساسیت های جان فرسای حرفه ی ایشان از هیچ کوششی برای همکاری با انها فروگذار نکنیم. 
 
در انتها با نهایت همدلی و شادی، روز خبرنگار را تبریک عرض می کنم و برای این عزیزان آرزوی توفیق و بهروزی دارم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1287357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =