پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت 17 مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه و مطبوعات استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

جان نباشد جز خبر در آزمون               هر که را افزون خبر جانش فزون
عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، در هنگامه‌ای که رسانه به یکی از ارکان قدرت نرم در نظام جهانی بدل شده است، به واقع عرصه خطر و مرارت است. قدم گذاشتن در این عرصه خطیر و حساس، جرات و جسارتی می‌طلبد که جز از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد برنمی‌آید. در این میدان کارزار، خبرنگار دلسوز و بیدار، چون پیش‌قراولی است که به قصد روشن‌گری، راه را برای اعتلای جامعه باز می‌کند و وادی معرفت را فراروی دیدگان انسان‌ها قرار می‌دهد.

روز خبرنگار، یادآور شهیدانی است که در عرصه نبرد حق و باطل، خطرنگاری را به جان خریدند و خون پاک خود را چونان پرچم افتخاری بر سردر عمارت بلند رسانه و مطبوعات به اهتزاز درآوردند. روح و جان خود را به یاد شهیدان رسانه، بویژه شهید محمود صارمی عطرآگین می‌کنیم و به روان پاک همه خبرنگاران متعهد و دلسوز ایران عزیز درود می‌فرستیم.

بر خود وظیفه می‌دانم که این روز ارجمند را به خبرنگاران متعهد و تلاش‌گر استان که به‌حق، چشم و گوش و بازوی توانمند جامعه هستند، تبریک عرض کنم. توفیق و سربلندی، قرین تلاش و تعهد شما باد.

مدیریت استان آذربایجان شرقی خود را مرهون همراهی و حمایت‌های توأم با نقد منصفانه و دلسوزانه اصحاب رسانه و مطبوعات می‌داند و با تمام توان و اختیار، برای ارتقای جایگاه حرفه‌ای تلاش‌گران عرصه آگاهی و دانایی، می‌کوشد. بار دیگر از زحمات شما فرهیختگان قدردانی می‌کنم.
 

محمدرضا پورمحمدی
استاندار آذربایجان شرقی

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1287360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =