اقدامات انجام شده در پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان قابل تقدیر است

حجت الاسلام والمسلمین نظرعلی ابراهیمی پورامام جمعه شهرستان آبادان و مهندس حمیدپور شهردار آبادان صبح دوشنبه ١٤ مرداد از پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان بازدید و از اقدامات انجام شده دراین پالایشگاه طی سالهای اخیر تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول ، در این دیدار حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان از اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی مجمتع صنعتی بریم و میزان تولید و عرضه محصولات شرکت در منطقه تقدیر وتشکر و بر ادامه این روند تاکید کرد.

وی همچنین گفت: بازسازی‌های انجام شده از جمله توسعه و نوسازی بریم و تولید روغن موتور الوند در این مجموعه پس از حدود 36 سال، راه اندازی کولینگ تاور (برج خنک کننده) آبادان و استقلال برق پالایشگاه آبادان که این پروژه‌ها در بهبود وضعیت آن موثر بوده و همچنین تعمیرات اساسی پالایشگاه روغن سازی آبادان پس از 20 سال در سال رونق تولید با هدف افزایش تولید، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. 

در ادامه این جلسه دکترهاشمی مدیر پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان ضمن خیرمقدم به آنان گزارشی از مجموعه فعالیت های این پالایشگاه و همچنین اقدامات صورت گرفته در خصوص بازسازی بریم وتولید محصول دراین مجتمع ارائه داد.

 هاشمی همچنین در خصوص انجام اورهال پالایشگاه روغن سازی آبادان و استفاده از ظرفیت ها و نیروی انسانی بومی منطقه که بعداز ٢٠ سال دراین پالایشگاه صورت گرفت،  توضیحاتی به مهمانان بیان کرد و گفت: با اجرای بیش از 300 پروژه طی 5 سال اخیر در پالایشگاه آبادان و اورهال انجام شده، پالایشگاه آبادان نوسازی شده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1287396