۰ نفر
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
چشم امید گل ریحانی ها به همراهی

ایرنا نوشت: گل ریحان تنها تیم فوتبال است که به نمایندگی از استان البرز در رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور دارد و این روزها تمام تلاش خود را می کند تا با آمادگی بیشتری در فصل جدید رقابت ها حضور یابد.

گل ریحان نماینده فوتبال البرز در رقابت های لیگ دسته یک کشور، این روزها با یارگیری و تمرین های مستمر به دنبال این است که بتواند فوتبال این استان را به جایگاهی که در شان آن است برساند.

فارغ از حاشیه ها، گل ریحانی ها در تلاش هستند تا بتوانند جایگاه فوتبال استان را ارتقاء بخشیده و این تیم در رقابت های فصل جدید لیگ دسته یک کشور ، قدرتمندانه  حضور یابد.

در این میان فوتبال البرز برای شروعی پرقدرت نیازمند همراهی های بیشتر است، اگر چه تا کنون حمایت های زیادی از سوی مسئولان استان صورت گرفتهاست. 

امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان البرز با بیان اینکه تلاش این است که از گل ریحان حمایت شود گفت: مشکلاتی بر سر راه این تیم وجود دارد که در شورای ورزش و  جوانان استان در آینده نزدیک  تشریح خواهند شد.

هدف این است که برای حل مشکلات این تیم راهکارها و تمهیداتی اندیشیده شود.

حمید حمزه لو مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل ریحان البرز با قدردانی  از حمایت مسئولان  و اداره کل ورزش و جوانان استان  گفت که نشستی با هیات فوتبال با هدف همکاری و حمایت داشته ایم که بسیار سازنده بود.

وی اضافه کرد: برای حق پخش تلویزیونی در هر بازی رقمی مطرح شده که از عهده تیم خارج است، مشکل دیگر گل ریحان موضوع آمبولانس  بوده که هزینه بر است.

به گفته وی اداره کل ورزش و جوانان استان با در اختیار قرار دادن زمین تمرین ومسابقات به ما کمک بسیاری کرده اند، اما در  برگزاری رقابت های لیگ نیازمند این هستیم که مسئولانی که در امر ورزش می توانند یاری رسانمان باشند، وقت بیشتری بگذارند چرا که گل ریحان متعلق به این استان است.

تیم فوتبال گل ریحان البرز، متعلق به این استان است و برای حضور و ارتقا فوتبال استان نیازمند همراهی هر چه بیشتر است.

یکی از برنامه های امسال این باشگاه استفاده از بازیکنان بومی بوده که در این میان به گفته سرمربی تیم فوتبال گل ریحان تا کنون بیش از ۵۰ درصد بازیکنانی که جذب شده اند بومی هستند.

محمد نصرتی افزود: بیش از ۸۰ درصد بازیکنان را تاکنون جذب و بیش از ۲ الی سه بازیکن دیگر نیاز داریم که از این تعداد حدود ۵۰ درصد بازیکنان بومی هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه ۹۵ درصد تیم تغییر کرده، تمرکزمان را بر روی هماهنگی بازیکنان قرار داده ایم، چندین بازی دوستانه انجام داده و سعی کردیم تا با این بازی، هماهنگی ها را بیشتر کنیم.

تیم فوتبال گل ریحان البرز در فصل قبل لیگ دسته یک فوتبال کشور، به جایگاه سوم جدول بسنده کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1287413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =