۴ نفر
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
کلاهبردار اینترنتی در دورود دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: با تلاش پلیس فتای شهرستان یک نفر که اقدام به برداشت اینترنتی ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد کرده بود دستگیر شد

به گزارش خبر آنلاین لرستان ، سرهنگ نبی اله قاسمی در این رابطه به خبرنگار خبرآنلاین در دورود گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی طی چندین مرحله مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی برداشت شده است بهمین منظور موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
برداشت از حساب بانکی با استفاده از بستر اینترنتی
وی افزود : پس از پیگیری و بررسی توسط پلیس فتا مشخص شد برداشت از حساب شاکی با استفاده از بستر اینترنتی یک شرکت مشخص صورت گرفته که طی آن متهم در چندین مرحله اقدام به انتقال وجه به حساب شخصی خود و خرید کالا کرده است که بلافاصله پس از شناسایی با  هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات دستگیر و به پلیس فتای شهرستان تحویل داده شد.
سرهنگ قاسمی همچنین : متهم در بازجویی فنی پلیسی و مواجهه شدن با دلایل و مستندات به بزه انتسابی  اعتراف نمود و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دورود در پایان گفت : شهروندان نکات پیشگیرانه و عدم ارائه اطلاعات حساب بانکی خود به دیگران را جدی بگیرند که دچار این چنین مشکلاتی نشوند .
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1287563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =