کانون وکلای مرکز ۱۵ درصد افزایش جذب کارآموز دارد

امسال احتمال اینکه کانون وکلای مرکز بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش جذب کارآموز داشته باشد بسیار زیاد است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس کانون وکلای مرکز اعلام کرد امسال بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش جذب ظرفیت کاراموز وکالت در کانون وکلای مرکز اتفاق خواهد افتاد.

عیسی امینی به خبرنگار ما درباره ظرفیت سال ۹۸ کارآموزان وکالت گفت: هنوز درباره ظرفیت کانون تصمیم گیری نشده است. هر چند نیاز ما کم است و بیکاری گسترده است ولی نباید تنها سنگر و امید مردم را از بین ببریم. باید جذب با نگاه منعطف تر باشد. این تصمیم در شهریورماه گرفته می شود.

امینی در ادامه سخنانش با اعلام اینکه برداشت من این است بین ۱۰ تا ۱۵ درصد ظرفیت جذب کارآموز را افزایش بدهیم، گفت: امیدواریم بقیه استانها در توجه لازم را داشته باشند.

او درباره افزایش حدود ۱۰۰ درصدی جذب کارآموز در استان اصفهان هم گفت: جذب کارآموز در استان اصفهان با امکانات آن استان متناسب است. استان اصفهان، استانی صنعتی است و فرهنگ وکالت در آن جا افتاده است. ولی ما در کانون وکلای مرکز درباره استان سیستان و بلوچستان هم باید تصمیم بگیریم. امروز ۱۵۰ نفر را به ظرفیت آن استان اضافه کردیم. ما در کانون وکلای مرکز فقط درباره تهران صحبت نمی کنیم، ولی کانون وکلای استان اصفهان فقط درباره استان خود تصمیم می گیرد.

گفتنی است در سال گذشته، جذب کارآموزان وکالت در کانون وکلای مرکز ۱۲۰۰ نفر و در کانون وکلای اصفهان ۱۶۵ نفر بوده است.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1287738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =