۰ نفر
۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۶:۲۹

دادیار شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران از مالباختگانی که طعمه باند زورگیران خشن شده‌اند خواست برای پیگیری شکایت و شناسایی اعضای باند به اداره آگاهی تهران مراجعه کنند.تبهکار سابقه‌دار در پی مرخصی از زندان، فرار کرده بود که پس از 3 سال با شلیک گلوله پلیس دستگیر شد.

روزنامه ایران در این باره نوشت:

امیرعباس - سردسته باند کیف‌قاپی - هفت سال قبل به اتهام سرقت محاکمه و به 10 سال زندان، جریمه نقدی و بازگرداندن اموال مسروقه محکوم شد. اما اوایل سال 86 وی با دریافت مرخصی و سپردن وثیقه از زندان خارج شد و باند زورگیری و سرقت راه انداخت. وی سرانجام پس از ماه‌ها تعقیب و مراقبت در شرق تهران شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز با شلیک دو گلوله زمینگیر شد. همزمان با اعتراف‌های وی، دو همدست دیگرش نیز دستگیر شدند.

در بررسی پرونده امیرعباس مشخص شده او تاکنون 7 بار به اتهام کیف‌قاپی، رابطه نامشروع، شرارت، ضرب و جرح عمدی، اعتیاد و صدور چک بلامحل دستگیر شده است.

بنابراین قاضی موسوی - دادیار شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران - با درخواست چاپ عکس بدون پوشش متهم از مردم خواست چنانچه از سوی وی هدف سرقت قرار گرفته‌اند برای پیگیری شکایت خود به اداره 18 پلیس آگاهی مراجعه یا با شماره تلفن 51055518 تماس بگیرند.
56181

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 128825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =