اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان مقصر نیست/ بی‌توجهی راننده به علائم خطر و هشدار

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: در رابطه با حادثه تلخ سقوط یک دستگاه خودرو از پل کاکارضا ،تقصیری متوجه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نخواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، غلامرضا آقامیرزایی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرآنلاین در خرم آباد در این رابطه گفت: متاسفانه بدلیل عدم توجه راننده به علائم رانندگی و علائم خطر نصب شده در جوار پل تخریب شده کاکارضا ، یک دستگاه خودرو با سرنشینان از پل سقوط کرده و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: پس از بازدید میدانی از محل حادثه که کارشناسان و مسئولان مربوطه در پلیس راه، شورای ترافیک، دفتر فنی استانداری و دیگر مسئولان مربوطه حضور داشتند وجود علائم خطر و پیشگیری کافی و خاکریزها توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در اطراف پل تایید شد و محرز گردید که اداره کل راهداری به وظایف قانونی خود عمل نموده و در این خصوص تقصیری متوجه این اداره کل نخواهد بود.

بی توجهی راننده به علائم هشدار دهنده

آقامیرزایی ضمن تسلیت به خانواده های جان باختگان این حادثه اظهار داشت : متاسفانه راننده علائم رانندگی را رعایت نکرده و با عبور از خاکریزهای دپو شده و همچنین بدون توجه به علائم هشدار دهنده به راه خود ادامه می دهد و حادثه ای ناگوار را رقم می زند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در پایان گفت: به رانندگان عزیز مکرراً تاکید می کنیم که راه منتهی به این پل تا بازسازی کامل همچنان مسدود است و به هیچ در این مسیر تردد نکنند تا دیگر شاهد این چنین حادثه های ناگواری نباشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1288289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =