۰ نفر
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

رستوران گردی یکی از گزینه هایی است که در طول سفر باید آن را تجربه کنید. قطعا به هنگام سفر به شهر ها یا کشور های دیگر دوست دارید از غذا های محلی آن جا میل کنید تا با ذائقه مردم محلی آن جا آشنا شوید. بدون شک از جذاب ترین قسمت های سفر است.

 آنتالیا و استانبول از شهر های ترکیه است که رستوران های آنجا شهرت جهانی پیدا کرده اند. با خرید تور استانبول لحظه آخری ترکیه در ایران می توانید از رستوران ها و مراکز تفریحی آنجا استفاده کنید. اما گذشته از این شهر آنتالیا هم رستوران های بی نظیری دارد.

رستوران آرما

از بهترین رستوان های جنوب شهری آنتالیا رستوران آرما است. اگر به داخل این رستوران بروید علاوه بر معماری زیبای ساختمان منظره چشم اندازی در انتظار شما خواهد بود. با نشستن در کنار پنجره این رستوران به راحتی می توانید قسمت قدیمی شهر، مارینا و رشته کوه بی داگلاری را مشاهده کنید و با آرامشی وصف ناپذیر غذا های ترکی و دریایی متنوعی میل کنید.

رستوران وانیلا لونج

دروازه هادریان یکی از جاذبه های تاریخی و مهم آنتالیاست. رستوران وانیلا لونج تنها پنج دقیقه با این آثار باستانی فاصله دارد به همین جهت یکی از شلوغ ترین ولی با کیفیت ترین رستوران های آنتالیاست. که هر نوع غذای ترکی، بین المللی و دریایی در آن سرو می شود.

رستوران فسیلتی

خیلی از افراد علاقه بسیار زیادی به خوردن غذا های خانگی دارند. خوشبختانه در آنتالیا رستوران هایی وجود دارند که غذای خانگی سرو می کنند. رستوران فسیلتی دارای معروف ترین و بهترین غذا های خانگی ترکی است. اما علاوه بر این غذا ای یونانی و مدیرانه ای هم در منوی آن دیده می شود. با وجود کیفیت بالایی که دارد، اما به عنوان یک رستوران ارزان در منطقه شناخته شده است. پس برای آنکه غذایی سالم و با کیفیت همراه با منوی متنوع میل کنید به علاوه اینکه هزینه زیادی هم نپردازید، می توانید سری به رستوران فسیلتی بزنید.

رستوران های ساحلی

آنتالیا شهری ساحلی است که اکثر مسافران بیشتر به خاطر سوحل زیبای آن به این شهر سفر می کنند. بدون شک برای رفاه بیشتر گردشگران در کنار ساحل رستوران های ساحلی زیادی دیده می شوند که اکثر غذا های دریایی را سرو می کنند و ممکن است در کنار آن ها غذا های ترکی و بین المللی هم داشته باشند. تنوع منو رستوران را بستگی به مهارت سرآشپز و منطقه ای که رستوران در آن هست، دارد. یکی از زیبایی های رستوران های دریایی منظره زیبا همراه با موسیقی زنده است. اگر به آنتالیا سفر می کنید حتما سری به رستوران های ساحلی بزنید.

از معروف ترین آن ها می توان به رستوران آدار بالک اوی، رستوران پیسکاتوره و رستوران پارادایس اشاره کرد.

تابستان بهترین زمان برای سفر کردن به شهر های مختلف ترکیه است، تور آنتالیا و تور استانبول تابستان از پر فروش ترین تور های موجود است. برای آنکه بهترین خدمات از تور ها را دریافت کنید بهتر است یک آژانس مسافرتی خوب انتخاب کنید.

با دلارام سیر بهترین سفر به آنتالیا را تجربه کنید.

نوع آژانس مسافرتی که انتخاب می کنید، قطعا تعیین کننده آن است که سفر خوبی داشته باشید یا خیر. زمانی که می خواهید از تور های خارجی استفاده کنید ابتدا باید خوب تحقیق کنید تا بهترین آژانس مسافرتی که خدمات متنوعی ارائه می دهد را پیدا کنید. اما اگر تور ترکیه و شهر های آن را می خواهید، پیشنهاد ما به شما دلارام سیر است. دلارام سیر از قدیمی ترین و اولین کارگزار تور ترکیه در ایران است که تخصص آن تنها در تهیه انواع تور ها به ترکیه و شهر های مختلف آن است، از همین رو خدمات عالی و با کیفیتی را ارائه می دهد حتی اگر به دنبال تور آنتالیا لحظه آخری ترکیه  هستید می توانید به وب سایت رسمی دلارام سیر مراجعه کرده و از آخرین قیمت ها و انواع پکیج های آن دیدن کنید. www.dtour.ir

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1288635