سعید روستایی خطاب به قاچاقچیان «متری شیش و نیم»: رویتان سیاه

سعید روستایی به آن‌ها که نسخه غیرقانونی فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» را روانه بازار کرده‌اند گفت: «رویتان سیاه و راه و رسم‌تان مرده و بی‌رهرو باد.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نسخه قاچاق فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی، پرفروش ترین فیلم سال ۹۸ تا به الان، امروز در فضای مجازی پخش و در دسترس قرار گرفته است. اتفاقی که چندی پیش هم رخ داد و سی دی های غیرقانونی این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور در سطح شهر و در بساط فیلم فروشان خیابانی پیدا شد.

سعید روستایی اما با انتشار پستی در اینستاگرام از خیانت در امانت و پخش نسخه قاچاق این فیلم گلایه کرده و نوشته است: «حدود بیست سال از زمانی که نسخه‌ بی‌کیفیت فیلم‌ها داخل بسته‌بندی‌های بی‌قواره کنار خیابان‌ها به فروش می‌رسید، گذشته. در این بیست سال تکنولوژی چند برابر هزاره‌های سابق پیش رفته، سینما قلب ماهیت یافته، مجاز و واقعیت روی پرده‌ها غیرقابل تفکیک شده، اما ما هنوز پا در گِل رسیدن به حقوق اولیه‌ی خود هستیم.

«نسخه‌ بازبینی ارشاد» چطور به دست شبکه‌های ماهواره‌ای رسیده؟ رسم امانت چه شد؟ دلخور از این نیستم که در این تنگنای اقتصادی، کسانی بی‌مزد و منت به تماشای فیلم بنشینند و اوقات خود را خوش کنند. دلخوری این‌جاست که بی‌رسمی ممیزان و خیانت در امانت عادی شود.

به آنها که نسخه‌ غیرقانونی فیلم را دیده یا خواهند دید می‌گویم سرتان سلامت و به آنها که محصول خون‌دل خورده‌ ما را روانه‌ بازار کرده‌اند عرض می‌کنم روی‌تان سیاه، راه و رسم‌تان مرده و بی‌رهرو باد.»

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1288686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید آرش RO ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    10 13
    بعید می‌دونم کسی فیلم رو ببینه و جا نخوره. من واقعا واسه بازی نوید تاسف خوردم، اصلأ نمایش خوبی نبود و کارگردان نتونسته ازش بازی بگیره. فیلم هم پرفروش شده بخاطر حضور آقای معادی و محمدزاده هستش و نه چیز دیگه
    • a.a IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
      3 2
      فیلم که فوق العاده است!! شاید با یه فیلم از سینمای رومانی اشتباه گرفین
    • رامین IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
      2 0
      خبر چی هست؟؟؟؟؟ شما چی گفتی عمو!!!!!!! خوبی اخوی؟؟؟؟
  • DE ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    13 2
    چرا یه بار برای همیشه کپی رایت تو ایران تبدیل به قانون نمیشه؟
  • AU ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
    0 0
    چرا انقدر هر کی هر کی و بی قانونیه؟ مگه اون دفتر جشنواره نباید مسوولیت چنین افتضاحی رو به عهده بگیره و پاسخ بده؟
  • علی SE ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
    1 0
    شما که زرنگی آقای روستایی. تو فیلمت پلیسات همه وظیفه شناس و رشوه نگیر هستند و همه بچه پررو ها رو اعدام میکنند. بگو به همون پلیسا برن قاچاقچی های فیلمتو اعدام کنن دیگه. موقع قاچاق مواد میشه مامورات زرنگن ولی موقع قاچاق فیلمت میشه درمونده میشی؟