۴ نفر
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
واویلا، واویلا، میلاد میداوودی

میلاد میداوودی، ستاره سابق استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بازیکن اسبق استقلال که چند سالی بود از قامت یک ستاره خارج شده بود، تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند. میلاد میداوودی با پیراهن استقلال به‌عنوان یک ستاره در سطح اول ایران مطرح شد و با ضربات کاشته بود که حسابی خود را در دل هواداران آبی پایتخت جا کرد. او با این گل‌ها سکوها را به وجد می‌آورد و دل ‌آن‌ها را شاد می‌کرد. روی سکوها هم با شعار «واویلا، واویلا، میلاد میداوودی» تشویق می‌شد تا از زحمات بازیکنی که سابقه گلزنی در دربی را دارد قدردانی کنند. فوتبال میلاد اما کم‌کم رو به افول رفت، بعد از استقلال به آلومینیوم هرمزگان، استقلال خوزستان، سایپا و نفت مسجدسلیمان رفت تا از رقابت برای قهرمانی دور شود. این افت‌ در فوتبال اما باعث نشد تا هواداران استقلال او را از یاد ببرند و همواره از او به خوبی یاد می‌کنند.

او یکی از معدود بازیکن‌هایی است که برای همه رده های سنی تیم‌ ملی ایران بازی کرده و حتی موفق شده است برای تیم ملی بزرگسالان ایران گل‌زنی کند.

شماره 10 باکیفیت باشگاه استقلال در 34 سالگی و در سنی که خیلی از بازیکنان در لیگ برتر می‌درخشند، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کفش‌هایش را آویخت.

خبرآنلاین برای میلاد میداوودی در بقیه مراحل زندگی آرزوی موفقیت می‌کند.

255 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1289166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =