نظر جالب کاربران خبرآنلاین درباره تاخیر در زمان شروع لیگ

کاربران خبرآنلاین معتقد هستند تاخیر در شروع لیگ نتوانسته استادیوم‌ها را مجهز کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ برتر خبر داد که لیگ برتر نوزدهم از روز سی و یکم مرداد ماه آغاز خواهد شد. این اتفاق در حالی افتاده است که تعویق تقریبا یک ماهه لیگ حاشیه های زیادی را به همراه داشته است. ما از شما خواستیم تا نظرتان را درباره تاریخ شروع لیگ برای ما بنویسید.

محمدرضا نوشته: سلام ، به نظر من اینجوری لیگ بخواد انجام بشه اصلا درست نیست و فقط به نفع تیمهایی مثل استقلال - پرسپولیس-تراکتور-سپاهان و پدیده میشه چراکه اینا استادیومهاشون آمادست بازی رفت تو خونه خودشون و بازی برگشت چون ورزشگاه حریف آماده نیست باید تو یه ورزشگاه بیطرف و بدون تماشگر برگزار بشه و این اصلا عادلانه نیست .... نقص ورزشگاهها خیلی وقت مشخص بود چرا یه دفعه یادشون افتاد باید اصلاح بشن ؟؟ چرا با پایان لیگ اعلام نکردن که ورزشگاه ها باید آماده شن ؟؟ چراگذاشتن یه ماه مونده به مسابقات ؟؟

امید نوشته: در تکمیل حرفهای شما، مشکلات امنیتی هم در ورزشگاههای بزرگ کشور مثل آزادی، نقش جهان، اهواز، تبریز بوده است.

ناصر جوام معتقد است: با توجه به سطح کیفی و زیرساخت های موجود فوتبال ایران و همچنین سطح بازیکنان موجود در رده های پایین تر، حضور 16 تیم در لیگ برتر از اول هم اشتباه بود و باید ابتدا زیرساخت های 16 تیم در حد حرفه ای فراهم میشد و بعد تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر به 16 تیم افزایش پیدا می کرد.

مهران از شرایط استادیوم ها راضی نیست نوشته: واقعا فکر میکنید تو این چند هفته ای که به نام مرمت ورزشگاهها لیگ عقب افتاد چه اتفاق خاصی افتاد ؟ کدوم ورزشگاه درست شد؟ یه سال تعطیلش کنن و پولش رو صرف ساخت ورزشگاه و تیمهای پایه بکنن بهتره.

امید همچنین نوشته: تأخیر در شروع لیگ برتر به بهانه مشکلات امنیتی، فقط توجیه و بهانه است و در بازیهای حساس مثل پرسپولیس-سپاهان، دردی را دوا نمیکنه. موقعی که سپاهانی ها چشم سرباز احمدی را کور کردند، سپاهان مجبور شد یک نیم فصل خارج از اصفهان بازی کنه و تمام جنجالها و ناهنجاریها و خرابکاری ها و . . . تمام شد. ولی آیا این فدراسیون جرئت این را دارد، سپاهان را از میزبانی مقبل پرسپولیس محروم کند!!؟ چشم هوادار پرسپولیس را کور کردند حکم آن چی شد!!؟ اگر این فاجعه برای نزدیکان مسئولین اتفاق می افتاد همین قدر بی مسئولیت و بی تفاوت بودند!!؟؟ آیا این فدراسیون جرئت دارد هواداران تراکتور را که هر بازی در آزادی خرابکاری می کنند از حضور در ورزشگاه آزادی محروم کند!!؟ موقعی که اس خوزستان لیگ برتر بود مدام جنگ و خونریزی میشد اونم بین خود مردم خوزستان، چه کسی جرئت کرد میزبانی را از اهواز بگیره!!؟ آقایون تصمیم درست همان کاری است که فیفا و ای اف سی انجام می دهند و هر تیم و شهری که نتواند امنیت بازی را تأمین کند باید میزبانی ازش گرفته بشه. اونوقت مطمئن باشید هم برای جبران نواقص تلاش می کنند و هم برای برقراری نظم و امنیت بیشتر.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1289458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =