پیام فرماندارکرج بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن

معاون استاندار و فرماندارشهرستان کرج بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیام صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج:  متن پیام «قاسم پور» معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج، بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، بدین شرح است: 

سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سر افرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند...

بیست و ششم مرداد سال ۶۹ میهن اسلامی شاهد حضور عزیزانی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعث صدام، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود می‌گذاشتند.سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، روز سراسر افتخاری است که  بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی مملو از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند. 

 این روز یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته، مجاهدت و استقامت ورزیدند و بعد از بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، و سازندگی سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی شدند.

 ایام سعید و سال گشت این خاطره بزرگ را به تمامی آزادگان معزز و خانواده شریف آنان و به تمامی آزاد مردان گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم و سلامت و توفیق همه ی آزادگان و ایثارگران عزیز را از خداوند منان خواستاریم.

غفور قاسم پور 
معاون استاندار و فرماندارشهرستان کرج

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1290332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =