اعطای یک هزار و ۷۲۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار به روستاها و مناطق عشایری استان مرکزی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از پرداخت یک هزار و ۷۲۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و مناطق عشایری در این استان خبر داد.

محمد تقی آبایی با اعلام این خبر به خبرآنلاین استان مرکزی گفت :  این تسهیلات به یک هزار و ۴۶۲ طرح متقاضی مناطق روستایی و عشایری پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه  پرداخت این تسهیلات سه هزار و ۱۷۳ اشتغال به همراه داشته افزود: ۱۶۱ شغل در مناطق روستایی و عشایری شهرستان آشتیان، ۷۶۱ مورد در اراک، ۱۱۰ شغل در تفرش، ۲۲۷ مورد در خمین، ۳۱۲ شغل در خنداب، ۶۷ شغل در دلیجان، ۲۱۸ مورد در زرندیه، ۳۶۱ شغل در ساوه، ۳۶۰ شغل شازند، ۲۱۵ فقره در فراهان، ۹۲ شغل در محلات و ۲۸۹ مورد نیز در شهرستان کمیجان از طریق این تسهیلات  ایجاد اشتغال شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی متذکر شد: ۲ هزار و ۲۱۵ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۷۶۱ میلیارد و ۳۰۵ ریال برای دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از ابتدای اجرای این طرح تا کنون به بانک‌های عامل استان معرفی شد که پرداخت این تسهیلات پنج هزار و ۳۸۳ اشتغال جدید در استان ایجاد می کند.

آبایی تصریح کرد: ۶۸۹ طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۳۴ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در بانک های عامل استان مرکزی در دست بررسی است.

آبایی با بیان اینکه  یک هزار و ۵۲۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۲۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال در بانک های عامل استان مصوب شده، خاطرنشان کرد :  یک هزار و ۴۷۶ طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۹۷۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال مبلغ مصوب در مرحله انعقاد قرارداد است و پرداخت این منابع مالی سه هزار و ۲۳۲ اشتغال در استان به همراه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1290406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =