از روزی که بحث آمدن کارلوس کرش به ایران مطرح شده اظهار نظرهای مختلفی در مورد او صورت گرفته است.

 این جدول نظرات تعدادی از کارشناسان سرشناس فوتبال ایران و بعضی از بازیکنان ملی درباره حضور کارلوس کرش در تیم ملی ایران است.

نام

سمت

نظر

حشمت مهاجرانی

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال

کرش مربی بزرگ و خوبی است که به درد هر تیمی می‌خورد ولی مشکل ما این است که روش استفاده از مربیان بزرگ را بلد نیستیم. به آنها پول می‌دهیم اما آخرش یک خط راهکار از آنها برای توسعه فوتبالمان نمی‌گیریم.

منصور ابراهیم‌زاده

سرمربی ذوب‌آهن

کارنامه هر کسی نشان می‌دهد او مربی بزرگی است یا نه. کارنامه کرش هم نشان می‌دهد او مربی بزرگی است. اما تنها بزرگ بودن او نیست که می‌تواند عامل موفقیت فوتبال ما شود. باید ببینیم کرش می‌تواند فوتبال ما را از این شرایط خارج کند یا نه. گرچه نباید ناگفته بماند که خروج فوتبال ایران از شرایط فعلی، همکاری تمام اهالی فوتبال را می‌طلبد و از کرش به تنهایی کاری برنمی‌آید.

ناصر حجازی

کارشناس فوتبال

از انتخاب کارلوس کرش راضی نیستم. او اگر مربی خوبی بود به ایران نمی‌آمد. کشورهای دیگر به سراغ مربیان کارنامه‌دار و با سابقه می‌روند و ما باید با مربیانی که دستیار بوده‌اند و هیچ کارنامه‌ای از خود بر جا نگذاشته‌اند وارد مذاکره شویم. به نظرم مربی داخلی از بازیکنان و شرایط ایران شناخت کافی دارد و از همه مهمتر مقابل نتایج ضعیف پاسخگو خواهد بود. ما نباید به سراغ مربیان درجه دوم و سوم مانند کرش برویم.

منصور پورحیدری

کارشناس فوتبال

کارلوس کرش مربی سرشناسی است که در تیم‌های رئال مادرید اسپانیا و منچستر یونایتد انگلیس و همچنین تیم ملی پرتغال حضور داشته و چهره شناخته شده‌ای است. باید تمامی امکانات برای کرش فراهم شود تا این مربی با خیالی آسوده کارش را انجام دهد. اگر واقعاً قراردادی سه ساله با او بسته شود، برای فوتبال ایران مفید است.

محمد خاکپور

سرمربی استیل‌آذین

کارلوس کرش در فوتبال دنیا شناخته‌شده است. نمی‌توانیم او را مربی کوچک و بدون کارنامه‌ای بدانیم. او یک راست از جام جهانی 2010 می‌آید؛ از روی نیمکت تیم ملی پرتغال. کاری به نتیجه‌ای که او در جام جهانی یا رئال مادرید گرفته ندارم. من فقط این را می‌دانم که تیم‌هایی مثل رئال مادرید و منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال بیخودی و بدون بررسی با کسی قرارداد نمی‌بندند. حتماً او ویژگی‌هایی دارد که توانسته دوبار سرمربی پرتغال و یک بار سرمربی رئال مادرید شود.

 

 

 

فرهاد پورغلامی

سرمربی ملوان

کرش مربی بزرگی است. به درد تیم ملی هم می‌خورد. فقط اگر قرار باشد او سرمربی تیم ملی شود کار سختی دارد. چون خودش باید یک نسل جدید از فوتبالیست درجه اول را وارد تیم ملی کند چون به نظرم اگر قرار بود تیم ملی با همین بازیکنان فعلی نتیجه بگیرد، با قطبی قهرمان آسیا می‌شدیم.

محمد نصرتی

بازیکن تیم ملی

اگر کرش سرمربی تیم ملی شد امیدوارم در کارش موفق باشد. وقتی او در تیم‌هایی مثل رئال مادرید و منچستر مربیگری کرده است حتماً مربی خوبی است و امیدوارم در نهایت همه چیز به سود تیم ملی باشد.

پژمان نوری

بازیکن تیم ملی

کرش کارنامه خوبی دارد. به دلیل کار در چند تیم بزرگ و همکاری با مربی بزرگی نظیر فرگوسن هیچ چیز دیگری جز تعریف نمی‌توان در مورد کرش گفت. مسلما حضور او اگر با حمایت همه دست اندرکاران همراه باشد می‌توانیم استارت خوبی برای جام جهانی 2014 بزریل باشد. با کرش می‌توانیم بدون دغدغه خاطر به جام جهانی صعود کنیم.

 151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 129045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
    0 0
    اين كاش اين اظهار نظر هاي مثبت تو آرشيو باشه تا بعد از نتايج ضعيف هم بينيم اين آقايان رو حرف خودشون هستن؟
  • محمد IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
    0 0
    نظر حجازی واقعا جالبه!!!درک ایشون از مسائل واقعا بالاست!
  • بدون نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
    0 0
    bale aghaye naser hejazi morabie bozorgi hastan ishoon ro bekonin morabi!!!!!!!!!!!!!
  • سعید IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
    0 0
    عجب استدلال خنده داری دارد آقای حجازی!
  • علی A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
    0 0
    ناصرخان سابقه مربیگری در تیمهای بزرگی مثل محمدان بنگلادش و دی استرادای اسلواکی رو دارند که از سوابق مربی کوچکی مثل کرش خیلی بیشتره.بهتره ایشون رو سرمربی تیم ملی کنند!
  • امین IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
    0 0
    کرش مربی خوبیه اما زمان میخواد چیزی که بعیده ما ایرانیها اونو بهش بدبم
  • ایران ایران IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
    0 0
    آیا آقای حجازی از همه مربی های بزرگ مثل فرگوسن بالاتره یا فرگوسن بزرگتر از حجازی!!!کی میتونه به این سوال سخت جواب بده؟؟؟؟آقای حجازی برو یکم تحقیق کن ببین چی گفته فرگوسن درباره کرش.نه اینکه بخوابی صبح بیدارشی بگی درجه3.ا
  • علیرضا IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
    0 0
    اولا" کوئیرس فقط در منچستر یونایتد دستیار بوده و باقی جاهان نفر اول دوما" او علاوه بر این یک استعدادیاب بی نظیر هم هست
  • nazanin IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
    0 0
    این اقای حجازی همیشه جلوی پیشرفت فوتباله ما رو با حسادت و منفعت طلبی واسه خودش میگیره بهتره به جای تخریبه قطبی و کرش و...بره همون بنگلادش مربی باشه متاسفم
  • بدون نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
    0 0
    آقای حجازی کلا با همه مخالفن فکر کنم اگه فرگوسن یا مورینیو هم میومد ایران حتما ایشون باز هم راضی نبودن.شاید منتظر خودشون بودن دیدن باز هم قرعه به نام ایشون نشد.