تاکید سرپرست شهرداری خرم آباد بر تغییر ساختار اداری / با متخلفین برخورد می شود

سرپرست جدید شهرداری خرم آباد در مراسم معارفه خود با حضور اعضای شورای شهر بر تغییر ساختار اداری شهرداری تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رضا بردبار با تاکید بر عزم خود برای اجرای قانون در بخشهای مختلف شهرداری گفت: خط قرمز من قانون است و بدون شک با قانون شکنان و متخلفین برخورد بسیار شدیدی خواهم داشت.

وی همچنین با تاکید بر لزوم حفظ آرامش در فضای اداری شهرداری گفت: برای پیشبرد کارها نیاز به یک فضای آرام و به دور از حاشیه داریم و سعی خواهیم کرد زمینه های لازم برای ایجاد چنین محیطی را فراهم آوریم .

اصلاح ساختار اداری شهرداری موضوعی لازم و حیاتی است

 بردبار در ادامه اصلاح ساختار اداری شهرداری را موضوعی لازم و حیاتی دانست و اظهار داشت : بخش جاری و غیر عمرانی شهرداری بیش از حد بزرگ و فربه شده است و لازم است اقداماتی را در راستای کوچک سازی آن انجام دهیم .

سرپرست شهرداری خرم آباد سپس به شرح وضع موجود شهرداری پرداخت و تصریح کرد: متاسفانه هم اکنون در استانه آغاز شش ماهه دوم سال در وضعیت نامناسبی به سر می بریم ، این در حالی است که برای آنالیز وضع موجود نیاز به زمان قابل توجهی داریم .

بردبار ادامه داد: تنها عاملی که می تواند زمان لازم برای آنالیز وضع موجود و سپس اصلاح معایب احتمالی را کاهش داده و باعث تسریع در امور شود وفاق و همدلی اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری با شهردار و مدیریت شهری است .

تلاش برای جلب اعتماد شهروندان

همچنین سرپرست شهرداری خرم آباد با اشاره تلویحی به اتفاقات اخیر در بدنه مدیریت شهری خرم آباد گفت: امیدواریم بتوانیم با همت و تلاش و تدبیر ، فضای ذهنی منفی ایجاد شده علیه شهرداری و بی اعتمادی شهروندان به مدیریت شهری و مجموعه شهرداری را از بین ببریم

رضا بردبار در پایان با تاکید بر پرهیز از هرگونه انتقام کشی و کینه جویی گفت: بنده هیچگونه عناد و دشمنی با اشخاص ندارم زیرا فرصتی برای واکاوی مشکلات و ناراحتیهای گذشته نیست

46.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1290536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =