پروانه های زرین در بام ایران به پرواز در می آیند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، همزمان با اصفهان در سینما خانوادگی غدیر شهرکرد اجرا می گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استانشهرام فرجی در ادامه داستان های باغ جادویی آنتون کرینگز (دوبله فارسی)، جزیره گنج، جوانمردان (پویانمایی)، اینجا خانه من است، غرغرو وارد می شود، بنیامین (پویانمایی)، قطار آن شب، بیست و سه نفر، منطقه پرواز ممنوع و تورنادو را ده فیلم منتخب جشنواره عنوان کرد.

وی ادامه داد: فیلم های جشنواره از تاریخ ٣١ مرداد ماه جاری لغایت ٤ شهریور ماه در محل سینما خانوادگی غدیر شهرکرد اکران خواهند شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این دوره از جشنواره ١٥ دانش آموز دختر و پسر بین رده سنی ٩ تا ١٥ سال در استان به داوری آثار رسیده می پردازند که در پایان نظرات و آرای آنان به دبیرخانه مرکزی در اصفهان ارسال می گردد و پس از جمع بندی سراسری، به فیلم های برگزیده داوران استانی جایزه پروانه فیروزه ای اهدا می گردد.

لازم به ذکر است اکران فیلم ها در دو سانس بعد از ظهر ساعات ١٧ و ١٩ می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1290683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =