انتقاد رییس اتاق اصناف تهران از برخی نمایشگاه‌ها

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: برخی از نمایشگاه‌ها به محل فروش کالا تبدیل شده‌اند، این در حالی است که برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی وظیفه اصناف است و این نمایشگاه‌ها باید با هدف ارتقاء کیفیت و دانش تولیدکننده، تأمین کننده و عرضه‌کننده کالا برگزار شود.

به گزارش خبرآنلاین، قاسم نوده فراهانی در جمع نمایندگان رسانه‌های گروهی افزود: یکی از وظایف اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در راستای ارتقاء دانش، آگاهی فعالان و ارتباط هرچه بیشتر، تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان و صادرکنندگان است.

رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: در کنار برگزاری نمایشگاه باید علم و دانش تولیدکننده، عرضه‌کننده و تأمین کننده مواد اولیه ارتقاء یابد و شرایطی پیش روی تولیدکننده قرار داده شود تا تمام توجه و برنامه‌ریزی آن معطوف به ارتقاء کیفیت محصول نهایی باشد.

وی اضافه کرد: در شرایط منطقی و اصولی هر کدام از فعالان حوزه تولید، تأمین و صادرات محصولات باید به کار اصلی خود بپردازند اما به دلیل آنکه شرایط اقتصادی و فرهنگی بازار کسب و کار ایران تا حدودی متفاوت است، تولیدکننده خود شخصا به تأمین مواد اولیه و صادرات می‌پردازد.

وی ادامه داد:این در حالی است که تولید کننده باید تمام هم و غم خود را بر تولید بگذارد و اصلا توجهی به بازاریابی و توزیع نداشته باشد . 

نوده فراهانی با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه برندهای کفش، کیف و کالای ورزشی از برگزاری برخی نمایشگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی از نمایشگاه‌ها کارکرد اصلی خود را از دست داده‌اند و به محل فروشی برای کالاهای تولیدی تبدیل شده‌اند، نمایشگاه باید کارکرد اصلی خود مبنی بر معرفی و نمایش کالا را داشته باشد و در کنار آن ارتباط بین تولیدکننده، تأمین کننده، طراح و عرضه کننده به درستی ایجاد شود.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1290920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =