این مرد شیطان صفت تحت تعقیب تمام پلیس های دنیا است / عکس

رکنا نوشت: مردی جوان که به خاطر آزار و اذیت دستگیر و زندانی شده بود شب گذشته از یکی از زندان های انگلستان متواری شد تحت تعقیب پلیس بین الملل قرار گرفت.

 پلیس انگلستان در پی تعقیب و گریز یک زندانی فراری است که شب گذشته از یکی از زندانهای این کشور فرار کرده است. ماموران پلیس باتوجه به اینکه امکان فرار این مرد به کشورهای دیگر زیاد است بلافاصله از پلیس بین الملل خواست تا وی را تحت تعقیب جهانی قرار دهد.

به گفته مدیر زندان، متهم 34 ساله که سال گذشته به اتهام  تجاوز به یک زن دستگیر و به 10 سال زندان محکوم شده بود شب گذشته به صورت نامحسوسی از زندان متواری شده و تاکنون از او خبری به دست نیامده است.

تجاوز به زن جوان

بر اساس گزارش پلیس، متهم با لباس آبی زندان در حالی که صورت اصلاح شده با ابروهای قهوه ای تیره دارد و یکی از نشانه هایش خالکوبی روی سمت راست گردنش است از زندان فرار کرده و ماموران در پی تعقیب و گریز این زندانی هستند.

گزارش های پرونده متهم حاکی از آن است که مجرم جنسی سال گذشته زن جوانی را در خانه اش به اجبار مورد تجاوز قرار داده و بعد متواری شده بود اما پلیس توانست با شکایت قربانی به اداره و چهره نگاری او را شناسایی و دستگیر کنند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1291338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =