۰ نفر
۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۲:۳۸

ایسنا نوشت : محمود حکیمی به زودی کتاب «حضرت مهدی(عج)، پیام‌آور مهرورزی و محبت» را با قلم خود توسط انتشارات قلم راهی بازار می‌کند. مخاطبان این اثر نیز نوجوانان و جوانان هستند.

 وی در این اثر بر احادیث معتبر تاکید کرده است که قیام ایشان در امداد فعالیت‌های جد بزرگوارشان حضرت محمد(ص) و حضرت علی (ع) است و همچون آنان با روش های مهرورزانه و صحبت‌آمیز عمل خواهد کرد.

این کتاب مجموعه‌ای از مقالات این نویسنده در حوزه ادبیات دینی را که در سال های اخیر با موضوعیت قیام حضرت مهدی(عج) را شامل می‌شود را پیش‌تر در نشر بانی همچون ادبیات داستانی به چاپ رسیده‌اند.

«امام حسین (ع) و نهضت جاوید کربلا» اثر دیگری از محمود حکیمی است که توسط انتشارات مهر تابان راهی بازار خواهد شد. این اثر بنا بود ویژه مخاطبان نوجوان و جوان تا پایان محرم سال جاری وارد بازار شود که چنین نشد.

محمود حکیمی این روزها مشغول نگارش جلد دوم «تاریخ تمدن ایران و جهان» ویژه مخاطبان و بزرگسالان است. وی پیش از این جلد اول این مجموعه را که شامل تمدن های کهن جهان مثل سومر، بابل،‌یونان، روم و تمدن کهن ایران شامل هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیان بود را در قالب اثری 650 صفحه‌ای نوشته است.

جلد اول این اثر پژوهشی به همراه 80 تصویر هم اکنون جهت چاپ در اختیار شرکت سهامی قرار دارد. جلد اوم این اثر بناست به تاریخ تمدن ایران از ظهور اسلام تا حکومت غزنویان تعلق ‌گیرد.

 /62

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 129154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =