ایستادگی همراه با اقتدار ایران، نتیجه همراهی مردم با نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: در سایه مشارکت مردم، جنگ تحمیلی و بحران‌های بعد از آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و به واسطه مشارکت مردم امروز با اقتدار، عزت و سربلندی در مقابل دشمنان اسلام و نظام ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین خوش‌اقبال در اختتامیه اولین نمایشگاه مشارکت‌های اجتماعی کردستان ضمن قدردانی از زحمات سمن‌ها در هفته مشارکت‌های اجتماعی، اظهار داشت: فرهنگ مشارکت و تلاش باهم بودن  برای رسیدن به توسعه، فرهنگی شایسته است که باید فراگیر شود.

وی  به خدمات  ارزشمند حوزه اجتماعی استانداری اشاره کرد و افزود: از همه مدیرانی که به  مشارکت و نقش مردم در پیشبرد امور اعتقاد دارند، قدردانی می‌کنم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه انقلاب ما با تدبیر امام راحل و همراهی و مشارکت مردم شکل گرفت و تداوم دارد، خاطرنشان کرد: در سایه همین مشارکت، جنگ تحمیلی و بحران‌های بعد از آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و به واسطه مشارکت مردم امروز با اقتدار، عزت و سربلندی در مقابل دشمنان اسلام و نظام ایستاده‌ایم.

خوش‌اقبال به دیدگاه مثبت نظام و مسئولین نسبت به نقش مشارکت و همراهی مردم به عنوان اولویت اشاره کرد و گفت: مردم صاحب اصلی مملکت و انقلاب هستند و اگر مشارکت مردمی نباشد، دولت در اجرای برنامه‌های خود موفق نخواهد بود.

وی  با تاکید بر لزوم واگذری بخشی از امور به مردم یادآور شد: مجموعه استانداری کردستان و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی با تمام توان در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی در کارهایی که مردم می‌توانند نقش‌آفرینی کنند، تلاش دارد  ارتباطات  و تعاملات را  تقویت و بیشتر کند تا استان را به سمت و سویی ببرند که آیندگان از عملکرد ما،  نقش‌ها و مشارکت مردمی به نیکی یاد کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان زمان را بهترین قاضی برای سنجش عملکرد مدیران برشمرد و تاکید کرد: عملکرد و دیدگاه ما نسبت به مردم به راحتی برای آنها  قابل سنجش است لذا باید قدرشناس نظامی باشیم که این فضا را برای مشارکت مردم  و نقش‌آفرینی در همه عرصه ها فراهم کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1291718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =